Pondelok, 2. Marca 2020, 16:53
Bohužiaľ na Hlaváča nemám ani jedno dobré slovo po poslednej skúsenosti.
Bol som za ním na výmenu oleja v prevodovke, plus filtra. Podmienkou Maťa Hlaváča bolo to, že on zabezpečí olej plus filter/vaničku. S tým aby som kúpil ja kvalitný prevodový olej plus vaničku, nesúhlasil.
Napokon som súhlasil s jeho podmienkami.
Po ca. 3 mesiacoch a 7.000 najazdených kilometroch, sa mi pokazilo auto, vzal som ho teda do jedného iného renomovaného servisu v KE. Tam zistili, že mierne uniká olej z prevodovky, čo som videl na vlastné oči. Dohodli sme sa teda, že znova vymenia olej aj vaničku. No po otvorení vaničky/filtra som bol šokovaný ja aj servis - bolo hneď jasné, že vo vnútri sa nachádzal špinavý, čierny, hnusný prevodový olej, ktorý určite NEMOHOL mať najazdených 7.000 km, ale určite minimálne 100.000km!
Je to obrovské svinstvo, človek si zaplatí za nový olej, a naleje tam nejaký starý hnusný olej!
Ešte si veľmi dobre pamätám na jeho argumenty, keď som ho požiadal o to, či by tam dal filter plus olej, ktorý mu donesiem ja. Argumentoval tým, "že keď idem do pizzerie, tieź si múku neberiem so sebou!" Áno, len v pizzerii mi nedajú použitú čiernu, špinavú múku do pizze, lebo na to by som prišiel ihneď.
Okrem toho veľmi dobre si pamätám, že nemá rád, keď mu zákazník stojí za chrbtom, preto nechce robiť na počkanie...
Samozrejme, na to, že tam nechal špinavý starý olej a nevymenil ho, aj keď som za to zaplatil, by som neprišiel, keby po 7.000km sa nemusela znova vymeniť vanička/filter. Myslim, že je každému úplne jasné, že po 7000km by mala byť farba prevodového oleja skoro priesvitná, žltá a nie špinavá čierna.!!!
Takže Hlaváč - NIKDY VIAC. STAČILO! Takže to je jedným z možných dôvodov, prečo sa kazia autá, napriek tomu, že sú pravidelne servisované! Nech sa nad tým každý zamyslí, keď je mechanik SVIŇA, má x možností na to, aby fajne zarobil na úkor klienta, a vo väčšine prípadov na to človek vôbec ani len nepríde...