Streda, 20. Apríla 2022, 07:52
Minulú stredu som mal Jaguar opäť v servise, bolo cíťiť dym z výfuku v aute a svietila kontrolka motora. Ten istý večer mi auto vrátili, že vyčistili nejaké senzory od sadzí a neplatím nič, pretože pred 2,5 mesiacmi mi menili komplet motor / okrem turba, bolo podľa nich v poriadku/ a asi to brali ešte tak nejak, že to patrí k tej výmene motora. Asi 300 km po tej výmene motora sa mi upchalo DPF, bol som reklamovať, vypálili ho, zabudli tam vtedy vraj niečo zapojiť, preto neregenerovalo. S DPF odvtedy pokoj, ale do servisu som vtedy šiel v núdzovom a auto fakt teda žiadny výkon.
K veci: po oprave minulú stredu smrdí dym stále, kontrolka sa rozsvietila znova, včera opäť servis- že je zlé turbo, podfukuje to niekde, to cítim v kabíne, turbo na výmenu...
1. Dá sa rozmýšľať o reklamácií prevedenej opravy z minulej stredy? Opravené auto robí pár dní po oprave to isté
2. Môže mať súvis upchaté DPF /ich vinou/ a následná jazda asi 50 km do servisu s poškodením turba? Asi muselo tlačiť oproti upchatému DPF, laicky tipujem
Zhrniem to- 27.1. som si bol po auto- vymenený motor, pár dní na to sa upchalo DPF, bol som v servise v obmedzenom výkone - zapojili niečo, vypálili DPF, po 2,5 mes kontrolka motora, smrad dymu v kabíne- servis, vyčistili niečo od sadzí, po pár dňoch to isté- zistili zlé turbo.