Štvrtok, 11. Marca 2021, 13:19
Páni taká rýchla otázka, zabudol sa opýtať v servise, viem, moja kktina, ale tak skúsim.
Bol som v servise na prehliadke + veľký servis (olej filtre kktiny) + prehliadka vozidla pred koncom záruky. Tam sa vraj zistila nejaká netesnosť na hadičke (olejovej?) (nepamätám si presne, nevyznám sa v tom), tak že sa hadička objedná a opraví sa.
Otázka bola, že či teda chcem zatiaľ náhradné auto cez asistenčnú službu, alebo si prídem na výmenu, keď im dôjde hadička. Logika veci mi kázala, že keď je to nejaká olejová hadička, tak nebudem auto zbytočne točiť 2x ZA>PP aby sa niečo nepojekazil a teda že beriem náhradné auto.
Otázka znie, náhradné auto je cez asistenčnú službu poskytnuté v rámci záruky a neplatím nič navyše, okrem nejakých prejazdených km, alebo sa mám pripraviť že mi vyúčtujú ešte napr. 50e/deň? Viem, že sa pýtam na zlom mieste, ale niekto z Vás bude mať isto osobnú skúsenosť, ako to je.
Ďakujem