Štvrtok, 23. Januára 2020, 15:47
je to aj v podnadpise posledna veta, ze zatial len na nemeckom trhu, ale clanok je samozrejme pisany tak, aby si to vacsina ludi neuvedomila.
Bude o nejake 2k drahsia napriec spektrom, tak ako aj golf 8 je drahsi ako bol 7, ale ma viac vybavy v zaklade. V prvych rokoch, mozno polovicu modelovej generacie u nas casto bolo porovnatelne modely medzi vw a skodou kupit u vw lacnejsie. Ked vyklikas stredne vybavy na plus minus rovnaku vybavu tak casto je octa uz v cenniku drahsia, a na vw dostanes obcas lepsiu zlavu, ale tam to tiez kolise podla toho ako splnili kvoty, momentalne to u vw nie je ruzove.
A ked som pozeral Chvalove video z prezentacie Octy ako si tam skoro drbol hlavu pri nastupovani dozadu a s tym ze ma tiez dost zvazujucu strechu, asi octa 4 stratila benefit priestoru na ramena a hlavu co mala oproti Golfu a Leonu, cize tam zostane hlavne ten kufor ako jeden z rozhodovacich cinitelov.
A dalo sa cakat, ze Octa pojde cenou hore, lebo niekde musia upratat Scalu. Nech sa snazis ako chces, pokial nechces hole bose auto, tak Scala bude stat 18-19k v akceptovatelnom sociale. Ale ludia to zeru, ludia su schopni za Kamiq vyjebat 25k s prehladom. Ked si pozries skladove zasoby tojoty chr ci ako sa vola ta mala pizda, tak vsetko konfiguracie za 30k. auta velkosti fabie vnutri...