... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
jordi11 napísal:Nova G30 ma komfortnejsi podvozok a je urcite lepsie odhlucnena ako f10, ale prave tie tlacitka su podla mna horsie v novej g30. dalsia vec je ale ze u bmw zalezi v akej vybave porovnavas. pretoze v slabej vybave su vsetky bmw onicom. Uz len taka keramika robi velky rozdiel v interieri. Komfortne sedadla a zakladne je tiez podstatny rozdiel, navi prof a ta malicka detto, atd...
PristineShip napísal:Tunaka pristina ma pravdu, kombinacia analog a display je najdrahsia na vyrobu.Vyroba celodisplajoveho budika je drahsia oproti analogovym len koli cene displeja(u?) aj napriek tomu ze vyroba je ovela jednoduchsia a menej narocnejsia., ze je pre nich lacnejsie vyrobit obycajne budiky ako tam slahnut jeden velky displej.
Drahsie to mohlo byt jedine v audy, kde kombinovali analog a displej, co sa mne osobne ovela viac paci doteraz.
Fuxxo napísal:Tieto budike tiez vyrabame u nas vo firmeale tie cisla na stupnici su tiez svetielkove, niesu tam nalepene na nej.. podla mna to vobec nevyzera zle..
fritolko napísal:Tieto budike tiez vyrabame u nas vo firme
Je to celkom nelogicke/nepekne ze stvrtku spektra mas displejovu a zvysok mas len presvit cez masku. Tak isto rucicka na Palivo a Teplotu vody je analogova a ked na to zasvieti slnko pri vypnutych budikoch tam vidis ciarky.
mexican napísal:Tieto vyraba/l Continetal ale je to presne ten isty princip kde je maska, ukazovatel a par lediek, ktore podla rezimu menia farby. Brat to ma v F10 (teda neviem ci sa aj konkretne oznacovali NBT alebo len Infotaiment) Ked to svieti tak je to skoro na neroroznanie od digitalneho obrazu kedze aj ten tvar toho ukazovatela ma ako keby pixely.Podobne to tuším mali spravené aj budíke na NBT že malé ručičky vpravo a vľavo neboli digitálne ale iba namalované na priesvitnom kolečku ktoré sa otáčalo, či?