pri vacsine aut co som kedy konfiguroval od nemeckej trojice su tie moznosti na rozsirenu nadrz pre SK trh vzdy defaultne zahrnute, napr. pre moje mini sa to nedalo ani odfajcit z rozsirenych 61 na standardnch 50 litrov. Mercedes pre facelift minulej generacie C klasse zaviedol standardne malu nadrz (
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... rmini-size), aj tak sa 95%+ aut sa predalo s vacsou nadrzou (a tie zvysne percenta si to zabudli objednat asi), ale takto sa mohli chvalit nizsou hmotnostou auta a nizsou spotrebou papierovou.
blesk - pozeral som prave hmotnost na bmw usa, rovnake cisla pre pajtu. V niektorych statoch ale na sticker price sheete musi byt auto odvazene tak ako je, cize konkretny kus niekto musel odvazit a dat na sticker, pretoze podla realnej hmotnosti auta platia road and emission tax.
akurat vcera bol v sme clanok, ze by tomuto mal byt koniec a budu musiet udavat aj hmotnosti aj spotreby na zaklade zvolenej vybavy
https://auto.sme.sk/c/20618986/meranie- ... zdiel.htmlto ma celkom bude zaujimat, kolko prida panorama alebo rozsirena kozka, elektricke sedadla atd. ale mam celkom pochybnost ako to v reale budu merat, kedze asi nebudu robit zakladnu vybavu a doplnkova LEN panorama, potom LEN lepsie audio atd., ale budu to asi simulovat, lenze iny vplyv bude mat pridanych 50 kil na streche skrz panoramu a iny vplyv 50 kil pridanych skrz komforty v elektrike a merino kozke.minimalne co ale budu testovat su rozne velkosti a typy pneu, lebo chlapci to testuju na ultra eco R17tkach 225 sirokych... tak ked budu testovat R19 budu ine cisla v katalogu.