Štvrtok, 22. Júna 2017, 07:07
ACC v mini naraz zial na limity toho, ze nema radar, takze funguje len do 140, keby to bolo 150 aspon je to u mna ovela pouzitelnejsie.
Pochybujem, ze sleduje auto, sleduje len ciary. To je prave vyhoda v zuzenych pruhoch ze tam su oranzove ciary pekne cerstve, dobre viditelne a napriklad mini sa drzalo uprostred tych docasnych oranzovych aj ked pol metra vedla bola aj biela ciara krajnice.
Ked som steering assist ci ako sa to vola vyskusal v 750d na ohmatkavacom evente tak sa zrazu rozhodol, ze odbocka z dialnice je ten smer, ktoryms a treba uberat, takze ma vychylil z cesty a potom sa hned vypol ked si asi uvedomil,z e urobil kokotinu.
Ja to ale nemam v plane pouzivat na bezne jazdenie, ale prave vtedy, ked je nejakym sposobom obmedzena premavka, neplanujem ani vykladat si nohy von oknom a zapalit cigu, ani mat ruky dlhodobo dole z volantu, ale take tie ukony ako prehodit si okuliare, na sekundu dat oci dole z vozovky a hladat kde v pici su tie zuvacky, otvorit si flasu vody...
traffic jam v mini funguje len do 60kmh a len na dialnici, takze ho vyuzijem fakt minimalne.
z nejakeho dovodu ale ACC nezapinam v mini casto, hoci je plynulejsie ako v Golfe, ten brzdil fakt ako jebnuty, mini vie aj len ubrat plyn ale nie nevyhnutne brzdit, v golfe brzdil vzdy, ale takisto v golfe ked dam vzdialenost na najmensiu tak som nalepeny za autom, v mini aj na najmensom odstupe sa este predo mna zaradia 2 auta (pri presuvani sa v kolone 40-50kmh, kedy take medzery netreba)