... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
kkt1
Príspevky: 317
Registrovaný: 7.6.2018
Kraj: Žilinský

Re: Dilema s jednotkou

Štvrtok, 26. Decembra 2019, 12:41

Alebo si najdi frajera ktory uz xdrive ma. Zabijes 2 muchy jednou ranou.
 
filipe46
Príspevky: 998
Registrovaný: 15.12.2015
Kraj: Žilinský

Re: Dilema s jednotkou

Štvrtok, 26. Decembra 2019, 14:09

Btw povedal by som že rwd je ešte lepší do snehu, z jediného dôvodu keď dáš na fwd podlahu tak auto je nekontrolovateľné kľudne môžeš točiť volantom kam chceš ale ide svojím smerom niekam do p***, zatiaľ čo rwd je možné korigovať
VW Golf R 2016 2.0TSI

Ex BMW 3er 2001 3.0d tour

Ex Audi A6 2013 3.0TDI
 
PetoK
Príspevky: 9672
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: Dilema s jednotkou

Štvrtok, 26. Decembra 2019, 14:24

Presne tak. Fwd sa dava iba z jediného dôvodu, je oveľa lacnejší a RWD popr. 4x4 majú iba drahsie autá.
 
Užívateľov profilový obrázok
ancypka
Autor témy
Príspevky: 50
Registrovaný: 21.8.2019
Kraj: Žilinský

Re: Dilema s jednotkou

Štvrtok, 26. Decembra 2019, 14:46

Neviem či ryža, sú to Dunlopy... V dnešnej dobe všetko ťamťunk, nie že sú neni neni dukáty ale radšej si kúpim v aktuálnom čase nové gumy, polovica sezóny je už fuč...
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 4538
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: Dilema s jednotkou

Štvrtok, 26. Decembra 2019, 14:55

a aky dot kod maju tie dunlopy? a dezen?
polovica akej sezony? posledne roky bolo vzdy najviac snehu v niektorych lokalitach az v marci, teploty pod nulou budu este aj v aprili, sezona este ani poriadne nezacala,
toto je take trochu divne, ked teraz ti je luto kupit nove pneu potom v oktobri ti uz luto nebude, a urcite kupis najnovsi model sezony, ci? alebo budes hladat kde maju na heurek enajlacnejsie a kupis gumu, ktoru uz dnes maju niekde v sklade hodenu, cize guma ktora rok bol opreta o stenu mohla jazdit.
na gumach setrit sa neoplati ani pri pri aute ani pri sulozi, lebo potom sa premnozuju ludia, co setria na gumach.
 
Užívateľov profilový obrázok
Zemo
Príspevky: 256
Registrovaný: 3.7.2010
Auto: F36 435d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dilema s jednotkou

Štvrtok, 26. Decembra 2019, 14:59

kkt1 napísal:
FWD,RWD nebrat! (Demoverzie auta). Xdrive je cesta.
Ked nevis jazdit tak sa chod niekde doucit. Ja som presiel z RWD na xdrive a uz to lutujem. Uz pri tom citit neduhy predneho nahonu. Ciste FWD je pre akurat tak pre lacne auta. Ale samozrejme ked niekto neciti rozdiel tak mu staci aj take. Za 10 rokov s RWD som mal jediny krat problem, aj to bola ladova platna v zakrute do kopca kde som sa slabo rozbehol.
 
Užívateľov profilový obrázok
sysell
Príspevky: 491
Registrovaný: 15.3.2009
Auto: octa 1 AGR, F11 535
Kraj: Žilinský

Re: Dilema s jednotkou

Piatok, 27. Decembra 2019, 17:53

filipe ked FWD tocis pod plynom na podlahe tak sa neda korigovat? Ano tak staci pusitt plyn, fwd ma vyhodu ak zapadnes ze tym ze sa miesis dokazes sa niekdy vyhrabat, odtlacit na lespie miesto, pri zadku sa ti len klze a nic z toho. Tak isto fwd ak cuvas a mas motor vpredu mas peken zatazenu napravu a auto sa dokaze pekne vyskrabat do kopca.Urcite by som fwd nezatracoval, pre bezneho cloveka lahsie nq kontrolu a v snehu
Zemo ak ti ten awd tak velmi vadi odpoj si ho.
 
PetoK
Príspevky: 9672
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: Dilema s jednotkou

Piatok, 27. Decembra 2019, 18:24

Netaraj tu furt tie svoje rozpravky, porozmyslaj preco vsetky drahsie auta mali aj maju RWD, prip. AWD.
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dilema s jednotkou

Piatok, 27. Decembra 2019, 19:04

PetoK napísal:
Netaraj tu furt tie svoje rozpravky, porozmyslaj preco vsetky drahsie auta mali aj maju RWD, prip. AWD.

Pretoze maju lepsiu prejazdnost v zime? :D Tlste rwd ako 7er su v zime uplne nemohuce ale v lete/cistom asfalte polozia ovela vacsi vykon nez fwd bez hrabania. Preto drahsie=potencialne vykonnejsie, auta maju rwd. Awd je snad jasne.

Este. Neviem moc ako by si robil fwd v aute s pozdlznym motorom za prednou osou, takze je to navyse dane konstrukcne.
Naposledy upravil/-a starynovy v Piatok, 27. Decembra 2019, 19:18, upravené celkom 1 krát.
 
filipe46
Príspevky: 998
Registrovaný: 15.12.2015
Kraj: Žilinský

Re: Dilema s jednotkou

Piatok, 27. Decembra 2019, 19:17

Nik nezatracuje predok ale reči typu so zadkom si v zime skončil sú nemiestne.
A neviem ako by jazdilo 550nm iba na predku
VW Golf R 2016 2.0TSI

Ex BMW 3er 2001 3.0d tour

Ex Audi A6 2013 3.0TDI
 
pablohablo
Príspevky: 2553
Registrovaný: 14.1.2019
Kraj: Zahraničie

Re: Dilema s jednotkou

Piatok, 27. Decembra 2019, 19:48

popoko
Naposledy upravil/-a pablohablo v Utorok, 14. Septembra 2021, 09:43, upravené celkom 1 krát.
 
filipe46
Príspevky: 998
Registrovaný: 15.12.2015
Kraj: Žilinský

Re: Dilema s jednotkou

Sobota, 28. Decembra 2019, 00:35

Ale veď keď moc nejazdíš stačí, ani moc nebrzdíš
VW Golf R 2016 2.0TSI

Ex BMW 3er 2001 3.0d tour

Ex Audi A6 2013 3.0TDI
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 4538
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: Dilema s jednotkou

Sobota, 28. Decembra 2019, 01:26

hej, a ked casto nechodis na tury staci ist na Chopok v slapkach.
Lebo ved brzdis len ked to planujes, nemoze sa stat kazdy jeden den, ze musis nahle zabrzdit koli dementom v premavke.
 
Užívateľov profilový obrázok
Zemo
Príspevky: 256
Registrovaný: 3.7.2010
Auto: F36 435d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dilema s jednotkou

Nedeľa, 29. Decembra 2019, 12:06

sysell napísal:
filipe ked FWD tocis pod plynom na podlahe tak sa neda korigovat? Ano tak staci pusitt plyn, fwd ma vyhodu ak zapadnes ze tym ze sa miesis dokazes sa niekdy vyhrabat, odtlacit na lespie miesto, pri zadku sa ti len klze a nic z toho. Tak isto fwd ak cuvas a mas motor vpredu mas peken zatazenu napravu a auto sa dokaze pekne vyskrabat do kopca.Urcite by som fwd nezatracoval, pre bezneho cloveka lahsie nq kontrolu a v snehu
Zemo ak ti ten awd tak velmi vadi odpoj si ho.
No uz zhanam kabel aby som to awd mohol vypnut. Striedavo jazdim aj na starej rwd a ten pocit ked ta tlaci zadok a nic nezasahuje do riadenia je podla mna to co definuje premiove jazdne vlastnosti. To s fwd a ani s awd nedosiahnes.

A ta uvaha s fwd do kopca je presne naopak. Ked ides do kopca viac sa ti zatazi zadok (tak isto ako pri zrychleni) cize rwd tu ma skor vyhodu. Preto to aj funguje ked cuvas na fwd. Cize vlastne z toho spravis rwd. Nezabudaj ze rwd ma na rozdiel od fwd hmotnost rozlozenu 50/50, cize mas zatazene napravy rovnako. Rwd ma zasadny problem akurat pri rozbehu. Staci mala prekazka pred prednym kolesom a uz sa nepohnes dopredu.
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: Dilema s jednotkou

Nedeľa, 29. Decembra 2019, 16:31

starynovy napísal:
Este. Neviem moc ako by si robil fwd v aute s pozdlznym motorom za prednou osou, takze je to navyse dane konstrukcne.
Tam je to dané skôr opačne. Motor je za prednou nápravou preto lebo auto má byť RWD a nie naopak, že konštruktéri si zmysleli dať motor za zadnú nápravu a keďže sa im z toho nedalo dobre spraviť FWD tak to uroboli ako RWD :mrgreen:
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných