... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
kkt1 napísal:Ked nevis jazdit tak sa chod niekde doucit. Ja som presiel z RWD na xdrive a uz to lutujem. Uz pri tom citit neduhy predneho nahonu. Ciste FWD je pre akurat tak pre lacne auta. Ale samozrejme ked niekto neciti rozdiel tak mu staci aj take. Za 10 rokov s RWD som mal jediny krat problem, aj to bola ladova platna v zakrute do kopca kde som sa slabo rozbehol.FWD,RWD nebrat! (Demoverzie auta). Xdrive je cesta.
PetoK napísal:Netaraj tu furt tie svoje rozpravky, porozmyslaj preco vsetky drahsie auta mali aj maju RWD, prip. AWD.
sysell napísal:No uz zhanam kabel aby som to awd mohol vypnut. Striedavo jazdim aj na starej rwd a ten pocit ked ta tlaci zadok a nic nezasahuje do riadenia je podla mna to co definuje premiove jazdne vlastnosti. To s fwd a ani s awd nedosiahnes.filipe ked FWD tocis pod plynom na podlahe tak sa neda korigovat? Ano tak staci pusitt plyn, fwd ma vyhodu ak zapadnes ze tym ze sa miesis dokazes sa niekdy vyhrabat, odtlacit na lespie miesto, pri zadku sa ti len klze a nic z toho. Tak isto fwd ak cuvas a mas motor vpredu mas peken zatazenu napravu a auto sa dokaze pekne vyskrabat do kopca.Urcite by som fwd nezatracoval, pre bezneho cloveka lahsie nq kontrolu a v snehu
Zemo ak ti ten awd tak velmi vadi odpoj si ho.
starynovy napísal:Tam je to dané skôr opačne. Motor je za prednou nápravou preto lebo auto má byť RWD a nie naopak, že konštruktéri si zmysleli dať motor za zadnú nápravu a keďže sa im z toho nedalo dobre spraviť FWD tak to uroboli ako RWDEste. Neviem moc ako by si robil fwd v aute s pozdlznym motorom za prednou osou, takze je to navyse dane konstrukcne.