... všetko o BMW ...
PeqpeK napísal:Ahá tak to je veľmi priaznivá info, to som si nevšimol keď som si pozeral podmienky dovozu a následné prihlásenie.Registracna dan uz davno nie je taka zavratna, nasobi sa koeficientom veku, to Ti vyjde 138€
PeqpeK napísal:Ďakujem už mi to ide, som tam omylom skopíroval aj medzeru, tak preto mi to nešlo.funguje to OK, ale davas tam iba poslednych 7 cisel?
Miro kupa E38 napísal:to je fajn, len ide podla mna o to, ze keby si tu octavku teraz vytiahol, a zacal jazdit na nej 2000-3000km mesacne, ako rychlo tie gumenne a vselijake taketo casti odidu.. ked to vytiahnete raz za cas, tak to ma mensi nabeh na to aby sa to potentovaloS tým problémom, ale čo vravíš, že auto ma viac ako 20 rokov a gumicky, hadicky, tesnenia, podvozkove diely, vsetko chatra ked auto stoji to nieje celkom pravda. Sám , teda manželka má octaviu rok výroby 1999 80000km, používame ju len zriedkakedy a všetko je pôvodné, až na pár drobností. Tie gumenné veci nestarnú príliš ak je auto v garáži. Dokonca som bol svedkom, keď chalanisko /v tom čase to bol chalanisko/ bol pozrieť ford consul, ktorý predávala pani po svojom zosnulom manželovi a auto v tom čase malo niečo málo cez 30 rokov a najazdené 8500km. Auto rodinka používala len na cestu v nedeľu do kostola , inak stálo v garáži, a keď náhodou v nedeľu bolo škaredé počasie , šli iným autom. Po smrti manžela, auto stálo nehybne v garáži cez 15 rokov. Keď ho kúpil a dotiahol do svojej garáže , len sme dali dolu ventildekel,vymenili olej, ručne pretočili niekoľko 20 otačok na motore a naštartovali. Na aute bolo po 30 rokoch všetko pôvodné ako stierače, gumy /radialky pochopitelne/ lekárnička, proste všetko ako to vyšlo z fabriky v roku cca75 tak to bolo odložené v tej garáži. Dokonca to ešte voňalo novotou. Bola to kúpa ktorá sa podarí jednému z mála. Tým, že to bolo zavreté v suchej garáži sa všetko krásne zachovalo, všetky gumenné časti boli ako nové.
Fuxxo napísal:to je fajn, len ide podla mna o to, ze keby si tu octavku teraz vytiahol, a zacal jazdit na nej 2000-3000km mesacne, ako rychlo tie gumenne a vselijake taketo casti odidu.. ked to vytiahnete raz za cas, tak to ma mensi nabeh na to aby sa to potentovalo
ale akoze urcite zalezi aj od toho ze jak to bolo skladovane samozrejme, sucha garaz, zavrete, v zime nejazdene, tak tam si na tom dost dobre, len kolko je takych aut? :-)
edit: sak ukaz nejake co si nasiel este, ja sa vzdy rad pokocham takymi kuskami :-)
minule tu daval niekto neuveritelne krasnu cervenu 740i, sice cenovo bola uplne ina galaxia ale to auto bolo dokonale v kazdom smere
PetoK napísal:Hm, za tie peniaze kúpiš už aj krásnu E65, nestalo by to za zváženie? Predsa len E38 je už riadne za zenitom, ved to je vnútri skoro ako E39
Fuxxo napísal:E38 vobec nieje za zenitom, a ma hlavne ma ovela viac stylu ako E65, plus hodnota tym zachovalym kusom uz stupa, co predpokladam ze pri E65 sa nestane
hento je fesanda tiez :-O velmi zachovaly stav