Pondelok, 25. Novembra 2019, 13:00
ja som s 20i b48 problem nemal za tych 50tkm ani jeden, nezmizlo mi nikdy ani deci oleja, na poslednej ohmatkavacej bmw akcii sa tam dvaja pani uz tak v dochodkovom veku stazovali, ako im to strasne zere olej. po 2 kontrolnych otazkach som dalej nepocuval - jazdia 100% v eko mode a max 2000 otacok. pri takom style jazdy sa olej straca vsade, je jedno ci je to fiat ci bmw ci vw.
moj rekord bol asi 6.8 spotreba na 300km jazde, ale bezne 7,5-8,5, zhruba 2/4 dialnica, 1/4 okresky 1/4 mesto, ale ja som nejazdil na spotrebu.straca dych ked su v aute 4 ludia, tam uz napr. na okreske ked ides 80 za autom a chces to rozbehnut citis, ze to predsa len je nafukane ale nohy nevladzu.
pri dvoch ludoch to imho uplne staci, hlavne uz dospelym ludom, co sa za volant neposadili vyburit.
mk8 golf za 20k s automatom mozno tak s 1.0tsi, za 24k to bude 1.5tsi DSG bez vybavy. ak kupovat nove tak imho kyja prosit s tym 200 konovym 1.6 nafucanym alebo xceed v podobnej konfiguracii momentalne tazko najdu contendera. a novy gold v prvych dvoch rokoch vyroby si kupi len masochista, staci si pozriet vw club fora. bezne to byva tak, ze nejaka generacia modelu ma najvyssiu aktiviu ku koncu alebo po ukonceni vyroby - jazdenky za par korun, ludia to vozia zo zapadu, objavuju sa problemy. tak ako tu f30, pred 3 rokmi tu nebolo velmi o nich pocut, teraz uz si to ludia kupuju za cenu novej Fabie a zacina sa to na forach ozyvat.
vw club postupne v temkach mk7 umrel oproti tomu co to bolo na zaciatku, TPIcka a zvolavacky pri kazdom olejovom servise, ja som vo svojom golfe este nemal softver, ktory by nemal chyby, mam momentalne asi piatu reviziu, aj ked objektivne, nebol som v autorizaku rok a pol a ani sa nechystam s tymto konkretnym autom uz nikdy.
Minimalne 2 roky by som si pockal kym by som kupil mk8.