... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
germancars
Príspevky: 614
Registrovaný: 28.9.2011
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Štvrtok, 18. Júla 2013, 09:45

ice.blade napísal:
rizky


neviem ako ty ale my mame rezne :lol:
 
quicky
Príspevky: 181
Registrovaný: 18.7.2011
Kraj: Nitriansky

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Štvrtok, 18. Júla 2013, 10:40

asi tak ice.bl. ak toto niekto nepochopi,tak uz potom viac hovorit netreba. :thumbup:
BééEmWéé 335Déé 2008.

JUDr. quicky :)
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7485
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Štvrtok, 18. Júla 2013, 11:14

germancars napísal:

neviem ako ty ale my mame rezne :lol:

to je po moravsky ;)
 
antonov
Príspevky: 66
Registrovaný: 17.3.2011
Auto: e65 730d 2007
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Piatok, 18. Októbra 2013, 13:11

ice.blade napísal:
v kazdom servise kam ides ti hovoria aby si olej vymenil po 15tis alebo aj skor ak sa ti zda ze motor zmenil zvuk, ak chces vidiet dokazy ci je lepsie menit skor pogoogli ;-) raz porovnavali dve e46 m3 a ten kde sa menil olej po 7tis km bol bez karbonu krasne cisty tam kde sa menilo po 15 a viac km bol hnedy blatovy skaredy... zeby len nahoda?

Porovnávam s mojou 325tds, 340 tkm, kde sa menil olej po 15000 km a motor krásne čistý, bez karbónu.
e65 730d 2007
ex e36 325tds 1995
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Piatok, 18. Októbra 2013, 13:40

Velmi nepatricne porovnanie, mimo toho komorkovy diesel ma vyrobcom predpisany interval vymeny na 7500km, v BMW to natiahli tym systemom s odpoctom vyjadzeneho paliva, no 15 000 to iste nikdy nebolo, vacsinou 10-13k, a stvorceky su prec. Taktiez karbon sa v diesli usadzuje inak, rozhodne tam nenajdeme za polievkove lizice hnedeho hovna ako v benzine, tym sa riadit neda, v diesli olej degraduje sadzami, a naftou ktora sa dostava do oleja cez kruzky, u CR dieslov moze byt vymena cez 15 000, kedze spalovanie je omnoho kontrolovanejsie, a rozprasenie paliva takmer dokonale.
 
antonov
Príspevky: 66
Registrovaný: 17.3.2011
Auto: e65 730d 2007
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Streda, 23. Októbra 2013, 19:11

starynovy napísal:
Velmi nepatricne porovnanie, mimo toho komorkovy diesel ma vyrobcom predpisany interval vymeny na 7500km, v BMW to natiahli tym systemom s odpoctom vyjadzeneho paliva, no 15 000 to iste nikdy nebolo, vacsinou 10-13k, a stvorceky su prec. Taktiez karbon sa v diesli usadzuje inak, rozhodne tam nenajdeme za polievkove lizice hnedeho hovna ako v benzine, tym sa riadit neda, v diesli olej degraduje sadzami, a naftou ktora sa dostava do oleja cez kruzky, u CR dieslov moze byt vymena cez 15 000, kedze spalovanie je omnoho kontrolovanejsie, a rozprasenie paliva takmer dokonale.

Štvorčeky mi vždy vydržali cca 15 000 km.
e65 730d 2007
ex e36 325tds 1995
 
Užívateľov profilový obrázok
TheCarista
Príspevky: 949
Registrovaný: 28.4.2013
Auto: 328i e36,Prius,Lance
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Streda, 23. Októbra 2013, 19:37

1) Mamina ma toyotu prius, intervali po 15tkm, bracho na tom jazdi dost casto, a vzdy chodi fullgas, motor je ajtak v top stave. Najazdene ma teraz 205tkm a auto stale jak nove. Ci by to bolo aj po 30tkm intervaloch? to si nemyslim...Ked ma niekto svoje auto rad, alebo ked mu zalezi aby mu auto dlho vydrzalo, tak mu do prdele predsa dopraje vymenu oleja + filtrov po 15tkm intervaloch. + Snažte sa tankovat kvalitny benzin...

2) Mame stareho lancera z roku 1991, najazdene 60tkm, stale stal v garazi, za cely cas sa menili filtre a olej iba 5 krat. "Staral" sa onho deduso, ked zomrel zobrali sme ho my do ruk. Behalu mu otacky na volnobehu, motor nesiel a netahal dobre. Teraz ho servisujeme dva krat do roka, pred zimou a po zime(ajked sa na nom v zime nejazdi) (vzdy s vyplachom olej. vane; nezalezi kolko km na nom najazdime), pouzivame aditiva, motor ide citelne lepsie a otacky nebehaju...

To je moj nazor k intervalom...

Poznate tuto vetu od Waltera Rohrl-a ? "Ein Auto ist nicht wie ein menschlicher Wesen zu betrachten, ein Auto braucht Liebe" ? ( Auto nemozete porovnavat s ludskou bytostou. Auto potrebuje lasku!! :D) Toho sa riadim ja :D a ked tebe zalezi na tvojom aute, mal by si sa tiez podla toho riadit :D
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Sobota, 14. Decembra 2013, 13:02

k intervalom
na oploch bol este 5rokov dozadu interval 1rok alebo 50 000km (viete preco sa zrusil? lebo na SK dokazalo najazdit na tych autach 50 000km rocne asi 5ludi)
ano moj otec ho menil az po 50 000km
to mas 2vymeny oleja pocas zaruky auta (150 000km) co mu vyslo asi na 20mesiaco zivota auta, nikdy nezozralo ani kvapku oleja pocas intervalu, nikdy nebol s autom problem

brat ma na dalsom aute ktore je v rodine doma od nova 301 000km auto ma 6rokov, interval sa stale drzi na 30 000km (teda auto si robi variabilny ale nikdy ho neskrati pod 25 000km) a k servisom, turbo nikdy problem, dpf nikdy problem, vstreky nikdy problem ano zotrvak spojka sa menili, aj alternator, aj chladic klimy, ale motoricky nikdy nic vlastne ani na napravach sa nic nerobilo okrem silentov na zadnej.. a na STK pri 270 000km sa ma pytal ze kolko mate 140 000? a ja ze nie raz tolko a isiel kuknu na tachac zosiel naspat do jamy a hovori ze nechape tomu stavu

vysvetlenie jednoduche neni to 5. majitel kde by kazdy stocil 30-50 000km
nevidim dovod preco turbo by malo kratsie intervaly na vymenu oleja

//MPower napísal:
No tak ale musite uznat ze ten 30 000 interval je cista picovina.. ](*,) Vlastne je to na nieco dobre , aby sa vam cim skorej zacal kurvit motor a zrat olej a v BMW vam ohotne predaju nove BMW ties s 30 000km intervalmi :mrgreen: Oni chcu na vas zarabat , nie vam predlzovat zivotnost auta
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Sd108
Príspevky: 163
Registrovaný: 7.3.2010
Auto: BMW X3 E83 3.0
Kraj: Trenčiansky

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Sobota, 21. Decembra 2013, 20:35

Zaujimave, ja mam na Jeepe 10tis interval vymeny oleja, a podla informacii je to takto v celej Chrysler group, teda aj Dodge (neviem ako diesle). Kazdopadne si ale myslim, ze v masine to musi vyzerat inac pri 100 000 najazde, ak bol meneny olej 10x alebo len 2x.

tvaroh napísal:
k intervalom
na oploch bol este 5rokov dozadu interval 1rok alebo 50 000km (viete preco sa zrusil? lebo na SK dokazalo najazdit na tych autach 50 000km rocne asi 5ludi)
ano moj otec ho menil az po 50 000km
to mas 2vymeny oleja pocas zaruky auta (150 000km) co mu vyslo asi na 20mesiaco zivota auta, nikdy nezozralo ani kvapku oleja pocas intervalu, nikdy nebol s autom problem

brat ma na dalsom aute ktore je v rodine doma od nova 301 000km auto ma 6rokov, interval sa stale drzi na 30 000km (teda auto si robi variabilny ale nikdy ho neskrati pod 25 000km) a k servisom, turbo nikdy problem, dpf nikdy problem, vstreky nikdy problem ano zotrvak spojka sa menili, aj alternator, aj chladic klimy, ale motoricky nikdy nic vlastne ani na napravach sa nic nerobilo okrem silentov na zadnej.. a na STK pri 270 000km sa ma pytal ze kolko mate 140 000? a ja ze nie raz tolko a isiel kuknu na tachac zosiel naspat do jamy a hovori ze nechape tomu stavu

vysvetlenie jednoduche neni to 5. majitel kde by kazdy stocil 30-50 000km
nevidim dovod preco turbo by malo kratsie intervaly na vymenu oleja
Dodge Durango 5.7 Limited Hemi LPG + Jeep Cherokee Limited V6 3.7 LPG + e83 X3 3.0 LPG
ex:
e46 320td, e84 X1 18d, Jeep Grand Cherokee WH 3.7, Jeep Cherokee Sport KK V6 3.7, e46 325ti, e36 323i, Fiat Stilo MWJTD, Fiat Fiorino, Mitsubishi L300, Lada Niva, Skoda Fabia HTP, Skoda Felicia
 
dodoIPD
Príspevky: 3614
Registrovaný: 21.4.2008
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Pondelok, 23. Decembra 2013, 10:53

V 335i HPFP (high pressure fuel pump) stoji 300 EUR + praca asi na 3 hodiny...To naozaj neni polozka.
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Pondelok, 23. Decembra 2013, 11:39

dodoIPD napísal:
V 335i HPFP (high pressure fuel pump) stoji 300 EUR + praca asi na 3 hodiny...To naozaj neni polozka.


to som cital ze sa nakoniec vyriesilo soft upravou?
resp. ked bola zvolavacka tak to uz asi davali pumpy tej druhej znacky co by nemali byt kazove?

ma niekto realne skuesnosti s poruchami 135i? 335i? 535i?
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
dodoIPD
Príspevky: 3614
Registrovaný: 21.4.2008
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Pondelok, 23. Decembra 2013, 12:46

To hovorim o pumpe ktoru si teraz kupoval jeden clen do 335i minuly tyzden.

Urcite to nebolo o soft uprave, jednoducho zle kusy a prejavilo sa to az po x-tisic km.

Napriklad, ked este peppo mal 335i, tak to bolo presne jedno z aut kde netusili v com je chyba auto stalo 3 mesiace v BMW, mali tu mechanikov z DE a nevedeli prist nato ze co, kedze ho kupoval ako nove hned ako vyslo na trh.
 
Užívateľov profilový obrázok
tomi24
Príspevky: 3
Registrovaný: 7.7.2013
Auto: BMW E91 335i
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Streda, 8. Januára 2014, 01:37

HPFP pumpa stoji okolo 250€ a lubili sa jebat po 60-100.000 km, ziadna extra polozka. Skor by som sa zameral na turba ktore sa tiez lubili kazil nove turba cca 1100€ robota 150-250€. Ziadna extra polozka. Ak chces N54 premysli si to na spotrebu 10-11 zabudni hned ked jazdis v ba skor 14-16, rychlejsia jazda cez 20 bez problemov. Najcastejsie problemy hpfp, vstreky a ked lubis jazdit na rezervy tak aj cerpadlo v nadrzi (LPFP) :) Mal som 145.000km a menilo sa uz vodna pumpa, 1 vstrek, hpfp, a RJ. Pozor ak chces N54 motor na rocniky 2007 mali problemy vo velkom s riadiacimi jednotkami motora. Inac super auto :) Mal som ho na 430 koni na beznom benzine a na E85 cez 450 koni.
E91 335i (BMS JB4, FLASH, BMS DCI, WAGNER DP,WAGNER IC, WALBRO 455 LPFP, NGK LASER IRIDIUM, DECAT - 430HP (OMV 100), 450+HP (E85)
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Štvrtok, 9. Januára 2014, 09:06

tomi24 napísal:
HPFP pumpa stoji okolo 250€ a lubili sa jebat po 60-100.000 km, ziadna extra polozka. Skor by som sa zameral na turba ktore sa tiez lubili kazil nove turba cca 1100€ robota 150-250€. Ziadna extra polozka. Ak chces N54 premysli si to na spotrebu 10-11 zabudni hned ked jazdis v ba skor 14-16, rychlejsia jazda cez 20 bez problemov. Najcastejsie problemy hpfp, vstreky a ked lubis jazdit na rezervy tak aj cerpadlo v nadrzi (LPFP) :) Mal som 145.000km a menilo sa uz vodna pumpa, 1 vstrek, hpfp, a RJ. Pozor ak chces N54 motor na rocniky 2007 mali problemy vo velkom s riadiacimi jednotkami motora. Inac super auto :) Mal som ho na 430 koni na beznom benzine a na E85 cez 450 koni.


dobre postrehy, vsimol som si raz ze ked som mal dojazd 20 tak mi to slo do nudzoveho, a to je aj v knizke ze nemas jazdit pod 1/4 nadrze. Ja som bol zvyknuty tankovat pod dojazdom 100km co vlastne niekedy aj je 1/4 :)

inak vies napisat aj ceny co ta to vyslo vstrek? RJ? a kde si to nechal robit?
resp ake si mal priznaky ked sa to posralo?
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: Prevadzkove naklady 320d vs 325i vs 335i

Štvrtok, 9. Januára 2014, 13:28

N55 ma vo svojom aute mexican, tak ten ti moze dat nejake vtipne postrehy... :D
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 45 neregistrovaných