... všetko o BMW ...
Hugino napísal:No nepotešil si ma:) asi sa na tieto vraky racej ....áno, je to ten istý motor, majú ho 1er, 3er, MINIky a ešte pár modelov koncernu PSA. My máme doma ten 88kw vo francúzskej kasni kupovaný ako fungel, teraz je tam cca 110k km najazdených a čo sa týka motora, tak tam odišla 3x vodná pumpa (ževraj výrobná chyba), raz sa menili cievky, ale zatiaľ ešte nič tragické. Tie motory majú hlavne problém s rozvodovými reťazami, tie sa naťahujú a za studena to môže rachotiť a radi si cucnú olej (aj ja dolievam tak každú možno 8 nádrž pol litra) Na spotrebu fajn motor, mesto, okresky sa dajú od tých 6/ 6,5, horšie je to na diaľnici, tam keď to páliš 130, tak kľudne aj 8 si tá potvora zobere....
jararak napísal:A čo tie 120kw 125 a 128? Tie sú na tom ako zo spoľahlivosťou?naftu nie lebo auto sa bude používať na krátke vzdialenostipozri starsi (66kw/85kw) alebo novsi minik. 1er ak pozeras e87 tak odporucam skor dizel, ale opet skor starsi s m47 ako n47 motorom (ja napriklad nemam dpf v 120d). btw mame obe auta, pre vodica su rovnako velke obe, 1er ma jemne vecsi kufor, na opacnu stranu minik je 20cm kratsi, takze s tym zaparkujes aj na 5korune a fakt tie diely na neho stoja facku.
Hugino napísal:no veru tie motory su vselijak pomiesane, v rangeoch boli aj 4.4 a 4.8i V8, a N47 co sa daval vsade bol tiez vyrobeny v kooperacii s PSA..aj napr. DS4 by mala mať ten istý motor, len ten už má 147kw ako JCWčko....viezol som sa, ide to fajn, ale veľa ich nejazdí a v servise ich tiež moc nechválili...
Čo sa týka týchto motorov, tak oni mali taký deal s PSA, vtipné je, že keď prídeš k francúzom, tak sa hrdia, však to je motor od BMW.....keď do BMW, tak je to francúzsky motor. Ale už dávno to tak bolo, BMW motory sa dávali do všeličoho, do Omegy išlo TDSko, potom aj M57D25, v Disco boli TDSká, v RR M57D30 atď....Proste aký mali, taký dali....Ak myslíš to 1,5 DCi, tak to bol vcelku slušný motor, niekedy aj oni vedia spraviť niečo, čo vydrží.