Piatok, 23. Marca 2018, 18:15
Vdaka za postrehy. No dobre, a co DPF filter pri takmer čisto mestskej prevadzke? Ja teda nechcem menit kazdy rok DPF filter len zato, ze ho skratka kazdu chvilu mestskou prevadzkou zabijem. Alebo to nie je tak? Nemal som DPF nikdy, ale vkuse citam, ze to treba cistit alebo menit za celkom slusne peniaze... a co take nákladné sa vlastne moze pokazit na 4-5 rocnom benzine? Lebo na 5 rocnom diesli som uz videl vymenu vstrekovacov za dobrych 1200 eur, plus DPF filter, žhaviče a neviem co... Neviem, aka podobna suciastka moze byt na benzine taka nakladna, aby sa dalo povedat, ze je to drahsie na udrzbu ako diesel ...? Dik za objasnenie, fakt som z toho vedla, ja som uz 4 roky spokojny BMW diesel bez-dpf jazdec, takze nie som v obraze :)) Este taky detail - ak by som sa nahodou rozhodol pre kupu uplne noveho diesla, ako je to s DPF? Mozem s tym normalne jazdit po meste? Aj kratke trasy? Lebo ja som naozaj na 80% v meste a robim prave kratke trasy... kolko mi vydrzi DPF-ko v takejto prevadzke? Bude stacit ta regeneracia? Vdaka.