Štvrtok, 4. Júna 2020, 18:43
serwo, riesis imho nepodstatne veci :), tych aut s dvomi sadami budu nizke percenta, a take kde budu obe sady OEM diskov to bude promile.
v Nemecku (a vlastne u nas tiez, v pripade firemnych zakaznikov) si lease objednavas s pneuservisom, poznam naozaj vela ludi, co si leasuje auta, nikto z nich neriesi niekde prezuvanie gum, vozia to do servisu kde im to prezuju na tu jednu sadu diskov, ktora je k autu. Tie pneu su ako sluzba, nie ako produkt. Vo Svedsku a severskych krajinach je situacia ina, nema zmysel porovnavat to s Nemeckom.
V Nemecku je takisto mozne aj u BMW naspecifikovat si, ze chces auto so zimnymi pneu, u nas pokial viem to robi len Mercedes, raritne som to videl v ponuke aj u inych znaciek pri niektorych modeloch, ale takisto - byva to aj preto, ze ludia pomerne vo velkom namiesto klasickeho leasu vyuzivaju bud Vorfuhrwagen - auto, ktore si naspecifikuje niekto iny, ale chce ho lacnejsie, tak pol roka - rok ho jazdi niekto iny kym ho predaju jemu, alebo vyuzivaju BMW Rent, v lete jazdi napr. Z4, v zime X3, kazdeho pol roka ma nove auto. Pri takychto autach mozes natrafit, ze sa predava na zimnych pneu alebo s oboma sadami. Ja som mal v Nemecku firemne auto sice koncernove, ale tiez som ho prezuval v zmluvne dohodnutom servise, jednu zimu mi tam dali Kumho, druhu uz ani neviem co, nebolo to ani o tom, ze jedno auto ma niekde uskladnene pneu, podla rozmeru davali to co mali na sklade. Ani pri jednom aute, ktore som za posledne 1-2 mesiace pozeral ako jazdene aj u dilerov neboli uvedene dve sady kolies.