Streda, 3. Februára 2021, 10:28
o n20 motore (na niektorych trhoch sa predavala aj 320i EfficientDynamics, ktora mala n13 1.6 motor, to asi nechces) co sa daval do 320i a 328i pred rokom 2015 ja neviem detaily, to ti niekto iny na klube musi povedat, a skus pohladat, nejake temy tu o tom urcite boli. moje matne informacie, ktore ani na 50% netvrdim, ze su pravdive boli, ze tam pomerne skoro bolo treba menit vstreky, co neviem kolko by stalo, mozno 1000? vsetky 4, retaz a neviem ci si to nemylim s inym motorom ale netesnost hlavy valcov. Urcite by som neratal, ze kupis za 14-15 nejaku 2013tku a nenalejes do toho zo dve tisicky v prvom roku od kupy, neratajuc bezne veci ako brzdy, vymeny oleja v prevodovke, ktoru pravdepodobne nikto nerobil ak kupis auto so 150-180tkm, to mas 700-800 eur.
a ked tak rad dupes na plyn, urcite chces 328, pretoze to bude zrat rovnako a ma to 350nm namiesto 270 v 20i a celkovo to ide lepsie. aspon ako tak adekvatny vykon k spotrebe, ak to ma zrat pri tazkej nohe 9-10 priemerne, lahsie sa tankuje do auta, co ti za to aspon da lepsiu dynamiku. tie N20 priemerne aj podla spritmonitora zeru trochu viac ako b48. 20i by mala vacsi zmysel, ak by si jazdil kludne a pri dialnicnom tempe robil BA-KE za 7,5 na 100.