... všetko o BMW ...
voMacK napísal:Rozumiem, nejde o to že by to bolo likvidačné len mam nejaký rozpočet a nechcem ísť vyššie aspon tento rok. Gumy a havaríka sú v pohode s tým počítam mimo rozpočtu, len som rozmýšlal že vymením veci ktoré by sa časom mohli pokaziť a či sa dokážem takto zmestiť do tej sumy. Ak ale DPF je 1500e + rozvody a brzdy potrebujem aspon trojku čo je už nad rozpočet a teda nabúrava to rozpočet...Ak je investicia 1500k do noveho DPFka pre teba taka likvidacna, zeby auto muselo stat, tak si efko nekupuj. To neni vysmech, ale proste pragmaticka rada. Tie auta su dobre a spolalhive, ale moze sa stat, ze sa vysere nieco vacsie. Teraz kupis auto a ostane ti liter bokom. To das len do havarijky a si na nule..co dalej? Gumy su dalsich par stovak, bezny servis tiez...a neostane ti nic..
xener napísal:Ahoj, vďaka za super odpoveď. Teda odporúčaš zájsť s autom pred kúpou do servisu a nechať si ho prejsť, že kedy čo treba meniť? Teraz už asi ťažko zistím kto na ňom jazdil pred tým, najmä ked ide o auto z bazáru. Však kukni možno ti inzerát napovie viac ako mne, bol som ho aj pozrieť otvoril som kapotu, skontroloval som známky havárie a vyzerá byť v poriadku. Teraz mi ide o to ako sa neodrbať, kedže je by to bolo moje prvé BMW a strašne sa mi páči, no nechem sa nechať ovplyvniť emociami: https://www.autobazar.eu/bmw-rad-3-tour ... 27773.htmlZle na to ides. Velmi malo veci vies sablonovat na kilometre. Auto na ktorom jazdi prasa je v uplne inom stave ako to na ktorom jazdil niekto normalne pri rovnakych kilometroch.
specialne brzdy a tlmice sa riesia podla stavu, nie kilometrov. DPF to iste, niekomu vydrzi projektovanych 250k, inemu 100, dalsiemu 300. ERG filter tam mas dozivotny, pretoze v ziadnom servise ho nevedia najist a uz vobec nie vymenit.
ja som kupil F31 ked mala nieco pod 150, doteraz som na nom menil olej, cidlo vertikalneho zrychlenia, stierace a teraz jeden zadny parkovaci senzor. DPF filter pise cez 70k zostavajucu zivotnost.
Ked chces jazdit rok bez investicii, tak si treba vybrat auto , ktore taketo investicie potrebovat nebude.
xantus napísal:to ze trebars mesiac po kupe sa ti vyserie cerpadlo a bude to stat 4000€ dat dokopy nie je skryta vadaEhm... Sú bazáre aj zákon kryje garanciu na skryté vady v období 6 mesiacov
xantus napísal:samozrejme ze ho treba dat pozriet niekym kto sa v tom vyzna. otvorenim kapoty nezistis o tom ci bolo burane prakticky nic, pretoze vsetko je tam srobovacie a na nosniky poriadne nedovidis ci boli zvarane.mne osobne sa to auto co si si vybral moc nepaci, davam prednost lepsim sedadlam a idrive pred \\M volantom.Ahoj, vďaka za super odpoveď. Teda odporúčaš zájsť s autom pred kúpou do servisu a nechať si ho prejsť, že kedy čo treba meniť? Teraz už asi ťažko zistím kto na ňom jazdil pred tým, najmä ked ide o auto z bazáru. Však kukni možno ti inzerát napovie viac ako mne, bol som ho aj pozrieť otvoril som kapotu, skontroloval som známky havárie a vyzerá byť v poriadku. Teraz mi ide o to ako sa neodrbať, kedže je by to bolo moje prvé BMW a strašne sa mi páči, no nechem sa nechať ovplyvniť emociami: https://www.autobazar.eu/bmw-rad-3-tour ... 27773.html