hej je na tom az tak zle a mozem povedat, ze cena servisu je asi aj daleko vyssia ako pri diesloch (disa klapky 2x250eur, solenoidy 2x150eur, vodna pumpa ~350eur....) a hlavne za zbytocnosti... plus ti moze zhoret auto ked ti odide vyhrevne teleso separatora oleja take bezne veci
Trochu otázka mimo tému, ktorý benzín teda do E90-tky, mal som už obdobie že predám E46 a pôjdem do E90 a toho N52 motora. Je v E90 dačo ako-tak dobré benzínové? P.S. Markoo sorry že Ti to tu zasieram mojimi otázkami.
Potenciál môže mať, ale dám ruku do ohňa, že poladena N54 bude nakladnejsia na údržbu ako N52. Ak je auto na víkend okej, ale Markoo chce asi auto na každý deň?! Ja by som zase do toho turba nešiel. A áno 335i som šoféroval, nemyslím si že potrebuje chipnut ide jak j*bnutá aj bez toho
:) minimalne teda turbo + turbo (n54, n55 ma 1 twin scroll) + priamy vstrek so vsetkym co k tomu patri (vstreky, rail, hpfp, nox katy), hrubsi a menej kludny chod, po case nutnost dat dole sanie a cistit sedla sacich ventilov, dva filtre vzduchove a urcite par dalsich drobnosti
tiez ak benzin tak 335i n54 ale to je mimo tvoj budget, a n54 by som pod 2008 nekupoval ani za 3000e tie prve nemaju chladic oleja atd kopa dielov sa zmenila k lepsiemu u neskorsich rocnikov potom rozhodovanie n54 vs n55 55ka jazdi jak atmosfera do 3000 mrtve a treba to tocit, n54 jak naftak pri 1200 najvyssi krutak a dava to bomby od spodu co som mal rad, zas potom cele spektrum otacok uz neciti clovek zatah len rychlost
KÓDOVANIE F a G modelov v BA Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+
U11 plugin G02 BMW X4 EX G31 BMW 5 tourig EX BMW S1000r dynamic+sport paket EX F48 BMW X1 xdrive EX F15 BMW X5 xdrive EX F22 BMW M235i M-performanceEXPRÍBEH review str.45 F10 BMW 520d Mpaket EXPRÍBEH E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EXPRÍBEH E91 330xd EX