... všetko o BMW ...
Dobrý deň pán ,
ďakujeme, že ste sa obrátili na Zákaznícky servis BMW Slovakia.
Ide o produkt, ktorý je ponúkaný vo vybraných krajinách Európy, tak ako je to možné vidieť na stránke www.bmw.de. Na slovenskej stránke táto ponuka nie je.
Čo je ale podstatnejšie, ako jeho regionálna platnosť, to je spôsob, akým EP Garantie prepláca náklady spojené s opravami vozidla. Nakoľko na Slovensku a možno ani v iných krajinách regiónu strednej a východnej Európy nemáme prepojené naše garančné systémy s externým poskytovateľom tohto poistenia, musí si zákazník uplatňovať úhradu nákladov následne u poskytovateľa služby, t. j. po uhradení a zaplatení faktúry u autorizovaného servisu.Tomu predchádza schválenie cenovej ponuky (vystavenej servisom) za opravu na Call centre EP Garantie. Každé schválenie dostane svoj tzv. schvaľovací kód, ktorý potom musí byť uvedený na faktúre zo servisu kvôli následnej identifikácii.
Kompletné informácie k celému procesu by Vám mal každopádne poskytnúť poskytovateľ - EP Garantie.
Ďakujeme za porozumenie.
Pekný deň praje
...
--
BMW Group Slovakia
Zákaznícky servis
Karadžičova 8
821 08 Bratislava
PristineShip napísal:lol ved ty si zopakoval to iste, co som ja napisal.to je priamo aj v podmienkach EP na bmw.de , ze si to vzdy zaplatis cele sam a potom narokujes od nich, a musis mat opravu vopred schvalenu,
je jedno ci si v Nemecku alebo na Slovensku. To ze ti v Nemecku mozu vystavit kryci list nie je nikde garantovane a nie je to ani priamo v zmluve, ktoru podpisujes, kazdy kto si to kupuje do toho ide s tym, ze si opravu bude hradit najprv sam a potom si ju bude narokovat od nich na preplatenie.
Strasis tu zbytocnymi blbostami.