... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Pondelok, 9. Marca 2009, 20:01

Link si zle zadal. Nik sa nedozvie ktore si chcel ukazat :?
 
Užívateľov profilový obrázok
makk
Príspevky: 209
Registrovaný: 10.2.2007

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Pondelok, 9. Marca 2009, 23:27

hops, tak tu by mal byt spravny link - http://bmw-rada-3-coupe.autobazar.eu/32 ... 58131.html
 
eizo31
Autor témy
Príspevky: 7
Registrovaný: 7.3.2009
Auto: Škoda Octavia
Kraj: Trnavský

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Utorok, 10. Marca 2009, 18:03

Noooo tak s tým autom asi niečo nebude v poriadku ked on už je 3 majitel ](*,) Škoda ale niečo také by som chcel. R.v 2004 -... 325 ci minimum M-paket, full výbava, navi mi neni treba. Max 100 000km , a max 500.000.- SK
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Utorok, 10. Marca 2009, 20:14

VK-844AY napísal:
Ja by som tiež povedal že ber 330ci, ale tá spotreba v meste určite nebude menej ako 9,5-10 l.
Zas vieš nemôžeš čakať že 170kW motor ti bude jazdiť v meste za 6 litrov.



zalezi ze kde jazdi, tak v meste v premavke urcite okolo 10l ale ja bezne jazdim mimo mesto okolo 8 az 8,5l. Z nemecka som prisiel na 8.1.
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Streda, 11. Marca 2009, 13:02

eizo31 napísal:
Dakujem Vám za pomoc, v každom prípade by som chcel m-paket, vyhrievané sedadlá, KH hudbu atd. Takže mi radíte 330 ci??? No minimálne to bude asi 325ci. Uvidim :-k


hlavne si najprv ujasni co od avta ocakavas!
ak ti ide o rychlost a silu, nie je co riesit: 330i
320i je chutovka! posledny malolitrazny radovy
6 valec, aj ked po FL to uz nie je 2,0 ale 2,2
- ma lepsi krutiaci moment a nedostiznu kulturu
chodu - to je pre ludi, ktori sa chcu kultivovane
/na vysokej urovni premiestnovat v ramci povolenych
limitov.
325i je z kazdeho nieco, priblizne v strede, oproti
320i ma vyhodu vyssieho krutiaceho momentu pri
porovnatelnej spotrebe, a oproti 330i zase vyhodu
lepsieho komfortu (330i musi min. 17´´) co napr. ja
osobne na auto na kazdodenne pouzitie nexcem!

co sa tyka zdroja, urcite by som sa poobzeral radsej
po avtach v nemecku, su s nimi neporovatelne lepsie
skusenosti. nenavadzam ta, ale mozno je 325i so super
vybavou z dlohodobeho hladiska lepsia volba ako 330i
s "manualnou klimou". ale ako som povedal, ak ti ide
o POWER, rovno tuto temu zavri & zober 330i. mal
pravdu ten kto tu pisal, ze sila robi zavislym a pridam,
ze jej nikdy nie je dost, len ju treba vediet rozumne
aplikovat a mat na to prilezitost & priestor, urcite nie
200km/h v meste.....
dopr*ic, uz asi starnem..... :(
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Streda, 11. Marca 2009, 13:07

a este jednu drobnu radu ti mozem dat:

skus pohladat avto so sportovymi sedadlami
ale BEZ sportoveho podvozku!! je to zriedkave
ale su take! (mam aj take, aj take :) )
mozes mi verit budes spokojnejsi. a hned pre
vstekych ktorym ani rebrinak nie je dost tvrdy:
ano! normal sedi rovnako (na nerovnostiach dokonca
vyrazne lepsie) ako sportovy!! cestne slovo :)
no a kedze jazdis kde? na Sk cestach? tak si to daj dokopy....
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Streda, 11. Marca 2009, 14:04

chlap s nickom 1morok predava uplnu chutovku 330ci faclift. Auto je donesene z nemecka pre jeho rodinu, v super stave... ziadny bazarovy leziak. Ma robotizovanu prevodovku SMG, to z neho robi special kusok;) Ale pozor. smg nie je automat takze vydrz je uplne rovnaka ako manual...je to iba robotizovana prevodovka.... napis mu!
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Streda, 11. Marca 2009, 14:24

Martin46 napísal:
chlap s nickom 1morok predava uplnu chutovku 330ci faclift. Auto je donesene z nemecka pre jeho rodinu, v super stave... ziadny bazarovy leziak. Ma robotizovanu prevodovku SMG, to z neho robi special kusok;) Ale pozor. smg nie je automat takze vydrz je uplne rovnaka ako manual...je to iba robotizovana prevodovka.... napis mu!



Mato SMG prevodovka má daleko od manuálu.....je to sekvenčná prevodovka z radením pod volantom,ale má aj klasický mod D....takže SMG je viac automatická,než manuálna,kedže všetko robí prevodovka za teba.......okrem tukania do páčok....)))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Streda, 11. Marca 2009, 15:25

Martin46 napísal:
chlap s nickom 1morok predava uplnu chutovku 330ci faclift. Auto je donesene z nemecka pre jeho rodinu, v super stave... ziadny bazarovy leziak. Ma robotizovanu prevodovku SMG, to z neho robi special kusok;) Ale pozor. smg nie je automat takze vydrz je uplne rovnaka ako manual...je to iba robotizovana prevodovka.... napis mu!




ak sedi, co ma 1morok napisane, tak to e velmi fajn! 8)
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Streda, 11. Marca 2009, 20:32

za neho ako za cloveka by som aj rucil;))

-jedina chyba automatu je HDM, teda hydrodynamicky menic, v ktorom sa trati vykon a sposobuje aj nespolahlivost a kazovost prevodoviek.

SMG je robotizovana, takze tam ziadny HDM nie je, nie su straty vykonu, aj ked sa navonok mozno tvari ako automat. No a radenie pod volantom je veeelmi super:)
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Štvrtok, 12. Marca 2009, 01:45

Prave dnes som rozmyslal nad tym ako funguje SMG ci to je ako automat akurat mu urcujes ty kedy ma zaradit ale teraz si mi odpovedal cize je to mechanicka prevodovka akuratze radis len vyssie nizsie? teda nieco ako na motorke?
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
Užívateľov profilový obrázok
kačo
Príspevky: 2236
Registrovaný: 2.9.2006
Auto: OOOO A6 3.0TDi
Kraj: Žilinský
Bydlisko: MARTIN

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Štvrtok, 12. Marca 2009, 15:25

moje 330ci 2001 nechces ??? (cena do ss) :lol: :lol:
E36 325 TDS (ex)
E46 MT-330CI (ex)
E46 M3 (ex)
E70 X5 35d (ex)

OOOO A6 C7 3.0TDi quattro avant
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Štvrtok, 12. Marca 2009, 22:39

SnipE_88 napísal:
Prave dnes som rozmyslal nad tym ako funguje SMG ci to je ako automat akurat mu urcujes ty kedy ma zaradit ale teraz si mi odpovedal cize je to mechanicka prevodovka akuratze radis len vyssie nizsie? teda nieco ako na motorke?



hej presne tak, a ma to este jednu vyhodu.... elektronika vie presne kolko plynu pridat, takze sa cele prevodove ustrojenstvo setri- nedostava take razy od zle pustenej spojky atd
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Štvrtok, 12. Marca 2009, 23:07

aha lebo som si nebol celkom isty ci to neni ako automat ked som tam nevidel spojku a ked to nema hydro menic tak ako je riesena spojka pri preradeni? toto ma celkom zaujima
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: E46 po facelifte 320ci, 325ci alebo 330ci? Poradíte?

Štvrtok, 12. Marca 2009, 23:13

je tam urcite spojka na klasickom principe, je no klasicka 6 rychlostna prevodovka ovladana elektorhydraulicky

Leave it to BMW to make something special out of a transmission. Its sequential manual gearbox has been officially named SMG, and it's a seriously high-tech piece. Like the Magneti-Marelli system employed by Ferrari, Maserati, and Aston-Martin, BMW's is an electrohydraulically managed six-speed manual. It, too, offers a fully automatic mode and easy-to-flick paddles on the steering column--in this application, they move with the wheel, so they're never out of reach. But it goes well beyond offering just a Sport mode. In fact, there are six distinct shifting maps. Every such notion needs an exclusive name, so BMW calls it Drivelogic.

2002 BMW M3 SMG Steering Wheel View
CLICK TO VIEW GALLERY

The driver may select mode A1 (relaxed shifts, low-rpm upshift points, late downshifts) to A5 (fast, high-rpm shifts, and ultra-quick downshifts). We found A1 and A2 just too lazy for our tastes under almost all conditions. A3 is just right for normal driving, A4 ideal for spirited runs through the mountains, and A5 for playing non-virtual Granturismo3. And then there's A6, which amounts to full-commando upshifts that occur in 0.08 sec. Drivelogic also works when the trans is set for fully automatic operation. A handy dash icon reminds the driver which overall mode the transmission is in and which Drivelogic mode is selected.

2002 BMW M3 SMG Interior View
CLICK TO VIEW GALLERY

The toughest aspect of driving our SMG-equipped M3 was getting a good launch at the track. Senior Road Test Editor Walton's notes were as follows: "Mash pedal to floor, prepare for wheelspin, revs climb to 4000, clutch drops, tires light, back out of throttle, tires slow, wheels begin to grip, almost bog, and off you go. Easy, huh?" That said, the system is superb in everyday use.

2002 BMW M3 SMG Dashboard View
CLICK TO VIEW GALLERY

SMG costs $2400, cheap enough for the hardware and technology. As with any of these clutchless manual transmissions, some drivers like them and some don't. Those who want one will love BMW's SMG. BMW still offers a pure-as-gear-oil six-speed stick. The SMG is a good piece, and its purchaser can be satisfied that the only guys driving a BMW with a more sophisticated transmission are named Schumacher and Montoya.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní