... všetko o BMW ...
t1t2t3t4 napísal:E60 v8 ak kúpiš už po servise motora, tak sa nemáš čoho báť, iba klasicky servis. Ten výkon a zvuk stojí za všetky prachy....Viktor - Rozmýšlal som aj nad tou možnostou, no dve autá mám už teraz a podla mna je to len komplikácia, rovnako je to drahšie - platíš za dve autá PZP, servis, zaberá to miesto,... Chcem už len jedno auto. Prečo nie E34 na vačší nájazd ? Viem že už majú svoj vek aj vela odjazdeného, no servisné náklady/ diely niesu najhoršie oproti 330i.
Pistacik - Ak by som mal brat motor 3.0, išiel by som radšej do E90 kedže sa mi páči o dost viacej, v prípade E60 by som išiel už do V8 - 540i alebo 545i a tie sú nad moj rozpočet.
Príp ak by som ešte s kúpou počkal - čo hovoríte na E60 545i ? Pri 545i som počul len o praskajúcom tesnení chladenia hlboko v motore.
eld - v čom si berie E60 viac oproti E90 ?
K benzínovému dieslu - Ak bolo nitovanie myslené ako zvuk, potom si na omyle, zvuk turbodiesla sa mi páči omnoho viac ako benzínu, aj moje TDS znie neporovnatelne krajšie oproti 330i. Myslím skorej zložitost priamovstrekového systému, pri nepriamom vstreku som o poruche ani len nepočul, príp. to bola lacná záležitost ako čistenie ultrazvukom. Oproti tomu u priamovstreku o roznych závadách počujem a už som aj videl fotky zakarbónovaních sacích ventilov že už skoro upchali kanál. Preto chcem overený spolahlivý nepriamy vstrek. Inak máte pravdu osobné skúsenosti s nimi nemám.
voMacK napísal:sak ale pises to iste co ja, zas mi lezes do zadku?A samozrejme plati, co padlo vyssie - na 30tis rocne treba brat co najmladsie auto a nie staru hrcu. S vyrazne obmedzenym rozpoctom by som sa vysral na cele BMW a zobral nejaku Octu, alebo cosi podobne a jazdil vysmiaty...
voMacK napísal:A samozrejme plati, co padlo vyssie - na 30tis rocne treba brat co najmladsie auto a nie staru hrcu. S vyrazne obmedzenym rozpoctom by som sa vysral na cele BMW a zobral nejaku Octu, alebo cosi podobne a jazdil vysmiaty...