Piatok, 18. Mája 2018, 16:39
germancars neviem co ma korozia s motorom, hnilu kasnu uz nikdy neopravis, ostatne veci sa ako tak daju latat aby to preslo aj milion km. Volal som s chlapom vidim to skor na zadretu kluku mozno sa dojebalo olejove cerpadlo a nasledne zadrelo, to je jedno. Opravit sa to da.
Na zaciatku som sa pytal ci ma niekto f 11 s 300k + a si sa to moc jebe, ci ma zmysel kupit radsej auto menej km o par tisic viac alebo aj tych 300 ale s usporou niekolko tisic €. Na koroziu som narazaal s tym, ze menej km bude hadam lespie, kedze to je vec s ktorou sa v podstate uspokojivo opravit neda, ine diely sa daju opravovat. Takze ako je na tom auto s 300k km co sa tyka hniloby. Nepozeral som este take auto odspodu ani som, ich nejake neskumal po parkoviskach.
Zatial som mierne s f10 sklamany co sa tyka udrzby, na aute co ma menej ako 100k sa uz menili manzety na oboch klboch vpredu, ten aktivny stabilizator uz tiekol, uz su vydrbane nejake silentbloky vzadu,, atd.. to by som cakal tak na berlingu. Ale asi je doba inde. Dakujem za rady nejako sa uz zariadim.