... všetko o BMW ...
eko.fresh napísal:Nechcem sa nikoho dotknut. Ale tdsko je z planety opic. Kto sa pozrie na system konstrukcie motora pochopi o com hovorim. Je to absolutne outdated. 318tds este ako tak ale ak ti niekto radi kupit 325tds tak ti chce podla mna velmi zle. Pisete tu ze compact je o dost lahsi ako sedan. Odkial je tato fama ? Co je to o dost ? 50kg ? 100kg ?
Ak chces silou mocou dieslovy Compact prihod par sup a zober e46 320td
simumarek napísal:Len taká úprava 318tds je 1,7 D nie 1,9, konkrétne to je 1665cm3.
luky2208 napísal:Stým obsahom stebou uplne súhlasím je to 1,7 nie 1,9 to by asi trošku inač tahalo ak by to bola 1,9ka.
A ktej tvojej spotrebe si zabudol prypomenúť že to tvoje auto je čipnuté a le aj tak je to maximalne 7l po meste a mymo sa dá bez problemov dostať na 5 L a niekedy aj pod 5 všetko zaleži na štyle jazdy ale nech som robyl čo som chcel tak som sa nad 7,5 L nedostal.
Wajdi napísal:dobreserem na diesel
pocujte kolko zerie 316i compact alebo sedan ???
Wajdi napísal:jazdim podla okolnosti, ale tak priblizne pri normalnej jazde kolko zozerie ?
eko.fresh napísal:316i M40 8.4l
316i M43 7.4l
318tds M41 5.9l
328i M52 8.5l
--------------------------
Priemerna spotreba.
Najlepsi je rozdiel medz 316i M40 a 328i M52
nanobb napísal:
Menil som 1ks cap riadenia
Auto som doviezol z nemecka, na tachometri malo 157 tis, ale predpokladam ze v skutocnosti o 100 viac. Je absolutne naivne si mysliet ze tie km uvadzane pri predavajucich autach su realne, na diesel treba ratat aspon 30 tis. rocne
Co sa tych poruchovosti tak len bezne poruchy ako vymena spojky {len som prenitoval lamelu za 500 skk} repas alternatoru po 200 tis. {uhliky a loziska 1100 Skk}
ved menit rozvod na audi ++ kazdych 80 tis stoji nemale financie.
e asi je dost problematicke vlastnit taketo auto ak si nevie doticny okrem dobukania kolies nic ine opravit sam, resp. brat ci niekto pri nom to neovlada, potom je lepsaia alternativa si kupit funglovku.
simumarek napísal:Len taká úprava 318tds je 1,7 D nie 1,9, konkrétne to je 1665cm3.