... všetko o BMW ...
ViktorDDD napísal:nech je ako vravis nemam chut nikoho presviedcat
ViktorDDD napísal:Tak schválne koľko tých N52 karbón problémov nájdeš na internete...skúsme dať zopár referencii a nie to že 0.1% kvoli slabej starostlivosti/zlému oleju po 300k km tým trpí+ 30tis. intervaly tomu daju zabrat, ci je to priamovstrek alebo nie, ale tuto ma pan vyviedol z omylu, ta N52ka o ktorej som pisal co mala pretocene lozisko na 4valci kvoli upchatemu mazaniu od karbonu sa mi urcite len snivala :)
ViktorDDD napísal:Kľudne mi ukaz kde presne som písal že tvoj konkrétny prípad na kamosovom aute nie je N52 ale N53 :) aby som to vyjadril úplne jasne - povedal som že problémy s karbonizaciou nie sú typické pre N52 ani pre ostatne nepriamovstrekove bmw benzíny. tvrdím že je to naopak typická choroba priamovstrekovych benzínov N53/4 a podobne - je toho plny internet, stačí otvoriť prehliadač. Aj pri zanedbanej údržbe/dlhé intervaly oleja, etc - je to mnohonásobne pravdepodobnejšie pri priamovstrekoch ako pri nepriamovstrekoch. Ak si myslíš že je to naopak - v poriadku, nebudem ta presviedčať - nepresvedčí ta zjavne ani milión článkov na tu tému evidentne - to je take slovenské :)nemusi to byt problem u kazdeho, pisal som ze treba to skontrolovat, ked to mal niekto kto s tym zaobchadzal drsne a s 30tis. intervalom s 5W30tkou tak to moze byt zasrate, akurat tu ma pan chcel presviedcat ze konkretny priklad na toto co mal kamos na svojej e60 2005 nebol na motore N52 ale N53, lebo som asi jebnuty a neviem co tam je pod kapotou
tom: moc sa nezaujimam o citanie zahranicnych for, staci ked vidim nieco konkretne na vlastne oci, potom radsej varujem kupujucich nech si na danu vec daju pozor, a o N53 som nic nepisal, ty to tu tlacis dokola
ViktorDDD napísal:Úplne primeraná odpoved, klobúk dole. Trpia ňou mnohonásobne menej ako priamovstreky.vzdavam sa, N52 karbonovanim netrpia