Utorok, 5. Januára 2021, 10:09
podla mna o to nejde. Kto chce 4er gran coupe, ten nechce 4er coupe, preto mu je chuj platne, ze uz je novy model coupe a na 5 dverak nie. Pojde o to vtedy ked budu na trhu prve pol rocne - rocne predvadzacky a jazdenky od ludi, co nieco znamenaju a dokazali a mozu si dovolit leasovat nove auto kazdych 6 mesiacov. Cize najskor o rok. Cenu vzdy koriguje dopyt. Ja si tiez myslim, ze ta cena je vysoka, ale v porovnani s vacsim trhom na zapade je vyssia max o 10-12%, tie auta si proste drzia vysoku cenu, s tymto motorom je ich na trhu mozno v celej EU menej ako 200, ale ani 340tiek nie je ovela viac a tiez si drzia cenu, kym stvorvalcov benzinovych je plna rit a ceny su uplne inde.
40k na g20 m340 este asi tak rok nebude dost, co vidim prve kusy tak idu tak od 47, ale prve, ktore ma tag unfalfrei zacina az vysoko nad 50. zato g30tiek s podobnym najazdom aj vybavou a motorom je dost. ak by som mal dat 40k za 3 rocne bmw, urcite by som nerozmyslal nad ziadnym fkovym modelom, pokial by som teda nechcel f80 :), ktora by ale asi nebola 3 rocna, iba ak v bleskovej vybave :)
mne po kratkom zazitku s g20 330i ale s full mekpaketom aj m diffom by to rozhodne stacilo, lebo to ako to auto jazdilo som v ziadnej beznej civilnej trojke jakziv nezazil