... všetko o BMW ...
Ger1 napísal:Pozor, tu nie si u audi, kde sa vola v rozvode prejavi. To je velmi zriedkave a vacsinou uz o 5 minut 12.Ak ho kupime zacnem vymenou olejov a novym cerpadlom kedze rozvody zatial nepocut.
starynovy napísal:Ano su to hovna ale je to myslis az take tragicke? kolko percent aut sa zadre alebo zhori?Chces 2L tak porovnavaj 2L. Kedze TDI ma remen tak tam to cele odpada. Cerpadlo je rovnake, ano.. na rodinnej Q5 ktoru servisujem je 330 000km s originalnym. Klapky ani EGR som na tom necistil, pri rozvodoch som to rozobral a nebolo co. Takze to by sme mali.
Co sa 3Litrov tyka, aj ked nechces mozes si precitat. Retaze sa natahuju u oboch a menia sa zhruba rovnako po 200k lenze u audi sa netrha a dava o sebe dlhooo vediet zrachotenim po starte. Dalej sa u audi nezadiera klukovka. Od roku 2011 maju V6 iba jednu vyrivu klapku pre cele sanie, ziadny problem. Taktiez nehoria auta kvoli spackanemu EGR s ktorym opat nieje problem. Dokladam svojou 180kW A7 s 290 000km, okrem rozvodu a alternatora je pod kapotou vsetko originalne. S-tronic detto, stale ide jak zamlada-menim olej.
Ger1 napísal:Tak gratulujem k spokojnosti. Ten trojliter bol spomenuty k tomu ze tiptronic nieje k 2 litrom a iny typ prevodovky je dost kazovy takze zamna uzavreta kapitola. Ako vravim 3liter s tiptronicom audi som mal cca 6 rokov takze tam viem ako to chodi, presiel som si snad kazdym servisom na tej motorizacii a automate. Kazdopadne toto vlakno bolo ohladom nakupnej poradenstva k nakupu bmw 320xd nie audi atp.