... všetko o BMW ...
pablohablo napísal:No vidis, a malomestsky edgelord za to vyplazil pol kralovstva a princeznu lebo s 207 000km a 5 rokmi na hrbe nieje ta low-cost spotrebna trojka uz zrela do srotu.. ale sak hej, on s tym rata a vlastne sa nepytal ani ho nezaujima. Je to taky hazard so svojou financnou pohodou, lebo potom mas casto doma vergel ktory uz nikto nechce. Povest sa siri a uz aj menej ostrielani motoristi vedia, co to je za sracky. Predajna cena 10k, v aute 18.. co ted.. a este som nemenil VTG a sa mi zda ze uz trasie.. No, neviem preco si to ludia robia. Keby riesis 335d/335i, zadohrab, da sa to pochopit. Ale 320xd.. musi jebat chalani, musi jebat.Akekolvek z tychto novych BMV by malo po prekroceni 200000km stat do 5000 Eur aby malo ako taky vyznam do toho ist, ak to ma automat a xdrive tak by som si este naopak pytal zlavu za tuto vybavu z tych 5000.
heroe napísal:Nemyslel som si, ze toto niekedy napisem, ale do benzinovej.Preco stary pise Nx7? To aj N57 ma problemy s rozvodmi? Som myslel ze len N47...... Do akej motorizacie teda ist pri BMWckach z tych rokov?
ViktorDDD napísal:N57 trpi na rovnake problemy ako N47, akurat je rozdiel ci sypes tisice € do niecoho co ide ako octavia alebo do 30/35d co ponuka aj "freude am fahren"
starynovy napísal:Asi je to take logicke ked to tu uz kazdeho okrem toho kokotka napadlo..nuz. Ked sa splni "sen" a otvorim BOSCH v ziline tak poslem staru aj na juzny pol. (*zisti si kolko to stoji)No, neviem preco si to ludia robia. Keby riesis 335d/335i, zadohrab, da sa to pochopit. Ale 320xd..