... všetko o BMW ...
starynovy napísal:Vsak to je v poriadku, ak nevies citat s porozumenim to je tvoj problem. Myslim, ze som dost jasne uviedol plusy a minusy 320Xdrive vs. konkurencia, nemas zaco. Nemozem za to, ze si chcel pocut cosi ine. Vidim, ze mas nejaku ublizenu dusicku z jazdenej Audiny ktoru si si zazil presne v case, ked bolo treba riesit vsetko. Teraz chces kupit 6+ rocne bmv nizsej triedy s legendarne nespolahlivym pohonom, neviem co od toho cakas? Ze to bude chodit ako dieslova W124 aj na prasacie sadlo 1 500 000km? Naivne. Kazdopadne stastnu ruku na vyber lebo uzivatelsky zazitok moze byt uspokojivy, ked akoze vychytas vsetko pred fatalnym zlyhanim. Alebo totalne na picu ked budes kupovat druhy motor, komplet vstrekovanie s nadrzou, volat odtah kvoli VTG, pripadne hasit auto na donovaloch.
sysell> Percentualne to je vzdy smiesne cislo, aj najvacsie sracky maju statisticky poruchovost dajme tomu 8%. Potom pridu fanbois hulakajuci, AHAAA VIDIS TO JE 0,8 AUTA Z 10 VOBEC SA TO NESERE NAHODA.. Potom sa spytas dakoho, co to realne opravuje a zistis, ze len na slovensku z toho xy-servisov zije. Nemyslim z opravy aut vseobecne, ale z oprav jednej konkretnej generacie vozidiel. Chyba bude v metodike, uz som predal oba N57 bloky, oba servisakom bmv na "sklad" lebo vraj stale chodia zadrete auta a je problem to zohnat.