... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Le Gend
Príspevky: 893
Registrovaný: 31.1.2010
Auto: 250 ciernych ponikov
Kraj: Košický

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Sobota, 15. Marca 2014, 20:37

DobreBrzdy.sk napísal:
Co sa tyka zvlnenia, na 99% je to vzdy problem zlej montaze, nedostatocne ocistenych dosadacich ploch. Kotuc ma potom nadmernu hadzavost a po 3-5000km sa na nom vybrusi jama, ktora sposobuje to kopanie a vibracie v brzdovom pedali.
Jasne, toto vravi kazdy predajca, aby nemusel brat reklamacie. Ako moze mat kotuc hadzavost, ked je pritisnuty medzi koleso a naboj ? Preco najprv brzdi hladko a az po x tisic km zacne hadzat (nahodou po nejakom prehriati) ? Keby sa na nom vybrusovala nejaka "jama", prave vtedy by to hadzalo a nie az po vybruseni, ne ?

Vela ludi ospevuje znacku EBC, lebo sa uz davno dali velmi pohodlne objednat cez web a maju siroku ponuku, kde si kazdy vyberie. Kvalita vsak nie je bohvieaka, mal som uz 2 sady EBC kotucov a zvlnili sa, aj ked som ich skoro rok jemnucko zabehaval.

Co sa tyka keramiky, rozni vyrobcovia miesaju do svojich zmesi rozne percento keramiky. Ale ked je tej keramiky priliz vela, brzda pred zahriatim nebrzdi (brzdi napr. az po zahriati na niekolko sto stupnov). Take brzdy nie su homologovane na beznu premavku. Teoreticky by pri nehode poistovna mohla odmietnut plnit skodu, ale taky pripad asi este nenastal.
 
gabikh
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Sobota, 15. Marca 2014, 22:25

[/quote]Jasne, toto vravi kazdy predajca, aby nemusel brat reklamacie. Ako moze mat kotuc hadzavost, ked je pritisnuty medzi koleso a naboj ? Preco najprv brzdi hladko a az po x tisic km zacne hadzat (nahodou po nejakom prehriati) ? Keby sa na nom vybrusovala nejaka "jama", prave vtedy by to hadzalo a nie az po vybruseni, ne ?

plne s tebou suhlasim... vyrobca si najde xmilion dovodov, preco brzd nezreklamovat. neocistena dosadacia plocha sa prejavi hned po nahodeni a vybraciami alebo trasenim volantu pripadne celeho auta a nie po niekolkych 1000ckach kilometrov. za dalsie aj takzvane "zabehavanie" kotucov, je podla mna jedna obrovska kokotina.ked saavaju nove dosky pripadne aj kotuce, tak beriem, kymsi dosky sadnu kym sa zoderie ochranna farba z kotucov, pripadne kym na stare kotuce sadnu nove dosky. ale ak vymenim komplet brzdy, sadnu dosticky zderie sa farba, tak preco by som ich mal zopar tisic km zabehavat ... pride situacia ked po 100km od montaze na dialnici zrazu bude treba prudko brzdit trebars zo 140 na 0 a tym padom nalozim nezabehnutym brzdam . a takato situacia moze nastat kludne viac krat .... zabehavanie brzd niekolko tisic km je podla mna jedna velka chujovina ... ani ked si beriem auto nove zo salonu, nikto nikdy nekaze zabehavat brzdy, akurat tak motor ... verdikt toho je ten, ze kotuce mmimo originalov su smejdy... a bodka a vyrobca si najde kazdu moznu picu len aby nemusel vyrobok reklamovat... kvalitne kotuce a napriklad take rozmery ako mam ja 348x36mm by mali nieco vydrzat ... je ine ked sa zvlni nejaka tenka ziletka za 20 euro
 
Užívateľov profilový obrázok
Mi_t_is
Príspevky: 1459
Registrovaný: 2.5.2010
Auto: BMW E36 325iA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Nedeľa, 16. Marca 2014, 00:10

viete prečo sa to prejaví až po chvíli a nie je to kotúčmi? Kvoli ložisku, nemusí ti hučať.. ani nič podobného ale môže sa stať že ked zmeráš odchylkometrom odchylku pri pritlačení ložiška a pri uvoľnení ložiška na naboji a vtedy ti to začne triasť

Dovolím si tu dať link od pana hlavatého čo je pán mechanik, lepšieho na slovensku niet.

http://forum.autobazar.eu/pre-o-brzdy-trasu-t53103.html

Množia sa dotazy na príčinu trasenia pri brzdení.Po výmene kotúča a platničiek sa trasenie po čase vráti.Laboruje sa z kvalitnejšími dielmi,znova a znova sa závada vracia. Vždy keď riešim niečo podobné tak jedna z prvých vecí ktorú skontrolujem je celková vôla,výkmit kotúča ktorý dovolí uloženie náboja v ložisku.Celé meranie trvá cca 10 sekund a dáva jasné odpovede.
Má to dve ľahko splniteľné podmienky...
1,..urobiť meranie po jazde keď je náboj teplý a teda z max.vôlou na ložisku
2.. zaskrutkovať späť kolové skrutky vypodložené aby bol garantovaný bezvôlový spoj náboj-kotúč (viď 1 foto)

Indikátor (rozsah 0,001mm) opretý na stred činnej plochy kotúča.Úchylka pri značnej sile na kotúč dnu a von meraného Megana na obrázku bola PP koleso 10 jedn...tj 0,01mm
u LP kola ale už 0,06mm čo je veľa a časom spôsobí presne popisovanú závadu.Kmitaním kotúča sa tento po čase vydrie od platničiek nesúrodo,a tak vlastne vyrobí na ploche vlnovec z jasným dôsledkom.
Nedoporučujem sa spoliehať na argument že ložisko nehučí.Táto skúška je tak jednoduchá a blesková že by mala byť súčasťou každej rutinnej opravy čohokoľvek na brzdách.



a teraz ruku na srdce, v koľkých servisoch vám pri vymene zvlnenych kotúčov aj zmerali odchylku ložiska? Koľko servisov poznáte kde používaju osciloskop? Ja poznám až jeden v celej žiline! Všade su len vymienači dielov čo vobec nehladaju pričinu ale čakaju čo im vypíše počítač a kvoli vymenenemu jednemu spravnemu dielu, vymenia 6 inych. a tak isto aj pri kotučoch sa menia zvlnené a potom sa zvlnia zase a kupia sa nové lepšie a zvlnia sa zas.. lebo sa neodstrani pričina. bud zasekavajuci valček, ložisko, čapy napravy, neočisteny naboj, krivy naboj.

99% nikde, všade zoberu len peniaze za vymenu platničiek a kotúčov.

Som zvedavý či sa aspon jeden ozve. A preto som nazoru toho ako jaro z dsauto, na značke nezaleži ak je to hocičo z ferodo, febi, ate, brembo, meyle a pod.
Na predaj:

Obrázok
Znaky BMW,Kľúčenka 1er,3er,5er,7er,X rada ,čiapočky ventilov BMW,///M
Reseter intervalov OBDI, OBDII, tlačidlo kľúča centrálu

Predám manžetu radiacej paky E34(pravá koža,nová),Lanko ručnej brzdy E36 -bubon


Kontakt
 
gabikh
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Nedeľa, 16. Marca 2014, 02:07

netvrdim, ze tebou uvedene priciny niesu pravdive. leeenze za prve, ja som osciloskop pouzil, a hadzavost kotuca bola v norme noveho kotuca. kedysi skor, som mal na tom istom aute volu v lavom prednom lozisku, a jazdil som nanom mozno 5000-6000 km (vola bola ale nehucalo) a kotucom sa nic nestalo. na druhom aute som mal lozisko na srot a brzdy taktiez nezvlnilo. a povedzme si to uprimne, bavime sa tu ako pises o 60 mikrometroch, ano je to nadnormu (hadzavost noveho kotuca je 30 mikrometrov, cize 0,03mm. lenze taketo cisla, pochybujem ze sposobuju nejake extremne trasenie ...a za dalsie 90% aut ak nie viac jazdiacich po nasich rozjebanych cestach nema napravy v 100%tnom stave a ma niekde na naprave, riadeni atd nejaku volu. to by potom povlnilo kotuce na 90% aut na cestach ... vacsinou sa hadzavost kotucov prejavuje az pri zohriati brzd (napr predbiehanie kolny so zaradzovanim v kratkom case, brzdy sa zohreju a zacnu hadzat a dovod ? moj nazor nehomogenne zlozenie kotuca a nestalost materialu v jednotlivych castiach kotuca. kedze kov pri zohrievani /chladeni meni svoj objem, a pri nerovnomernom zlozeni sa tym padom pri jeho zohriati nerozpina kov rovnomerne a kotuc vlni...brzdy sa schladia a zase je to v normale. popravde, mam pocit ze materialy su cim dalej tym vacsie smejdy (recyklovane sa zrecykluje este milion krat a tak to potom vyzera. a ked sme pritom nech mi nikto netvrdi ze je jedno aku znacku si kupim, lebo kazda znacka ma ine zdroje na material, ine postupy vyrobi a podobne. takze rpavdepodobnost zvlnenia kotucov moze byt tak 50% zlou montazou a 50% nekvalitnym materialom ....
Mi_t_is napísal:
viete prečo sa to prejaví až po chvíli a nie je to kotúčmi? Kvoli ložisku, nemusí ti hučať.. ani nič podobného ale môže sa stať že ked zmeráš odchylkometrom odchylku pri pritlačení ložiška a pri uvoľnení ložiška na naboji a vtedy ti to začne triasť

Dovolím si tu dať link od pana hlavatého čo je pán mechanik, lepšieho na slovensku niet.

http://forum.autobazar.eu/pre-o-brzdy-trasu-t53103.html

Množia sa dotazy na príčinu trasenia pri brzdení.Po výmene kotúča a platničiek sa trasenie po čase vráti.Laboruje sa z kvalitnejšími dielmi,znova a znova sa závada vracia. Vždy keď riešim niečo podobné tak jedna z prvých vecí ktorú skontrolujem je celková vôla,výkmit kotúča ktorý dovolí uloženie náboja v ložisku.Celé meranie trvá cca 10 sekund a dáva jasné odpovede.
Má to dve ľahko splniteľné podmienky...
1,..urobiť meranie po jazde keď je náboj teplý a teda z max.vôlou na ložisku
2.. zaskrutkovať späť kolové skrutky vypodložené aby bol garantovaný bezvôlový spoj náboj-kotúč (viď 1 foto)

Indikátor (rozsah 0,001mm) opretý na stred činnej plochy kotúča.Úchylka pri značnej sile na kotúč dnu a von meraného Megana na obrázku bola PP koleso 10 jedn...tj 0,01mm
u LP kola ale už 0,06mm čo je veľa a časom spôsobí presne popisovanú závadu.Kmitaním kotúča sa tento po čase vydrie od platničiek nesúrodo,a tak vlastne vyrobí na ploche vlnovec z jasným dôsledkom.
Nedoporučujem sa spoliehať na argument že ložisko nehučí.Táto skúška je tak jednoduchá a blesková že by mala byť súčasťou každej rutinnej opravy čohokoľvek na brzdách.



a teraz ruku na srdce, v koľkých servisoch vám pri vymene zvlnenych kotúčov aj zmerali odchylku ložiska? Koľko servisov poznáte kde používaju osciloskop? Ja poznám až jeden v celej žiline! Všade su len vymienači dielov čo vobec nehladaju pričinu ale čakaju čo im vypíše počítač a kvoli vymenenemu jednemu spravnemu dielu, vymenia 6 inych. a tak isto aj pri kotučoch sa menia zvlnené a potom sa zvlnia zase a kupia sa nové lepšie a zvlnia sa zas.. lebo sa neodstrani pričina. bud zasekavajuci valček, ložisko, čapy napravy, neočisteny naboj, krivy naboj.

99% nikde, všade zoberu len peniaze za vymenu platničiek a kotúčov.

Som zvedavý či sa aspon jeden ozve. A preto som nazoru toho ako jaro z dsauto, na značke nezaleži ak je to hocičo z ferodo, febi, ate, brembo, meyle a pod.
 
Užívateľov profilový obrázok
Mi_t_is
Príspevky: 1459
Registrovaný: 2.5.2010
Auto: BMW E36 325iA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Nedeľa, 16. Marca 2014, 12:08

a čo tí čo jazdia plyn brzda a maju kotúče starline a nič sa nezvlní? aky maš na to dôvod? a ty kupiš ATE zvlnia sa, potom napriklad brembo.. zvlnia sa zas.. meyle sa zvlia tiež..

A pritom tam ma starline a vybitu celu napravu a ide mu to v poriadku. Je to aj autom dá sa povedať, na bmw ma dosť ľudí problem so zvlnenym kotučom..

osciloskop sa používa na meranie napatia a jeho priebehu s kotučami nemá nič, to som písal lebo napriklad taku lambdu alebo cievky ti nikde s tym nevedia zmerať lebo to tam ani nemajú, hadzavosť kotuča sa meria s odchylkometrom.
Na predaj:

Obrázok
Znaky BMW,Kľúčenka 1er,3er,5er,7er,X rada ,čiapočky ventilov BMW,///M
Reseter intervalov OBDI, OBDII, tlačidlo kľúča centrálu

Predám manžetu radiacej paky E34(pravá koža,nová),Lanko ručnej brzdy E36 -bubon


Kontakt
 
Užívateľov profilový obrázok
johnyfly1
Príspevky: 5880
Registrovaný: 1.9.2008
Auto: E36/316i compact
Kraj: Žilinský

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Nedeľa, 16. Marca 2014, 12:50

ja mam vpredu platnicky ATE a kotuce ATE ale uz by som ich asi druhy krat nedal...celkom dost brutalne spinia koleso..a ked som docasu nahodil kotuce ferodo brzdilo to ovela lepsie ako kotuce ATE...vzadu mam aj kotuce aj platnicky ferodo a spokojnost, vzadu nic nepiska kdezto vpredu ATE si popiskuju a to som pouzil aj tu vazelinu proti piskaniu :(
E36 compact 316i           (||||)(||||)
 
Užívateľov profilový obrázok
m4x
Príspevky: 2228
Registrovaný: 15.12.2007
Auto: E60 545i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg - Long parts

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Nedeľa, 16. Marca 2014, 16:31

gabikh napísal:
netvrdim, ze tebou uvedene priciny niesu pravdive. leeenze za prve, ja som osciloskop pouzil, a hadzavost kotuca bola v norme noveho kotuca. kedysi skor, som mal na tom istom aute volu v lavom prednom lozisku, a jazdil som nanom mozno 5000-6000 km (vola bola ale nehucalo) a kotucom sa nic nestalo. na druhom aute som mal lozisko na srot a brzdy taktiez nezvlnilo. a povedzme si to uprimne, bavime sa tu ako pises o 60 mikrometroch, ano je to nadnormu (hadzavost noveho kotuca je 30 mikrometrov, cize 0,03mm. lenze taketo cisla, pochybujem ze sposobuju nejake extremne trasenie ...a za dalsie 90% aut ak nie viac jazdiacich po nasich rozjebanych cestach nema napravy v 100%tnom stave a ma niekde na naprave, riadeni atd nejaku volu. to by potom povlnilo kotuce na 90% aut na cestach ... vacsinou sa hadzavost kotucov prejavuje az pri zohriati brzd (napr predbiehanie kolny so zaradzovanim v kratkom case, brzdy sa zohreju a zacnu hadzat a dovod ? moj nazor nehomogenne zlozenie kotuca a nestalost materialu v jednotlivych castiach kotuca. kedze kov pri zohrievani /chladeni meni svoj objem, a pri nerovnomernom zlozeni sa tym padom pri jeho zohriati nerozpina kov rovnomerne a kotuc vlni...brzdy sa schladia a zase je to v normale. popravde, mam pocit ze materialy su cim dalej tym vacsie smejdy (recyklovane sa zrecykluje este milion krat a tak to potom vyzera. a ked sme pritom nech mi nikto netvrdi ze je jedno aku znacku si kupim, lebo kazda znacka ma ine zdroje na material, ine postupy vyrobi a podobne. takze rpavdepodobnost zvlnenia kotucov moze byt tak 50% zlou montazou a 50% nekvalitnym materialom ....


=D> plne suhlasim ! Bude to jednoznacne 1. Vyrobou, 2. Materialmi a vsetko je sposobene trhom a klamanim trhu (fake)
Bohuzial, predajca sa bude vzdy branit a ohanat zlou montazou az po vymysel sveta, ale taky ktory uz ma cosi za sebou a vie ako sa bavit so zakaznikom narovinu povie co odporuca na zaklade reklamacii..

Bohuzial, nas trh je proste nezaujimavy a mnoho krat sa k nam dostava prave ten odpad za plnu sumu

Mal som ate powerdisc a ate ceramic, na 330i, nic nevydrzali a triasli, vychladli a boli ok. Zistoval som o tom viac, viac ludi mi potvrdilo pri tejto kombinacii, ze to je na pi. Cim vacsi priemer kotuca tym viac zlych ohlasov. Z mojej strany nikdy viac, no na dalsej strane mozno keby som si to kupoval ako nemec od overeneho predajcu, taketo problemy nemam.
!!! Obrázok ???
 
gabikh
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Nedeľa, 16. Marca 2014, 16:40

asi tak ako pises, o kvalitach vyrobkov ktore sa dostavaju u nas na trh je skoda vobec polemizovat. niekto si bude stat za svojima tvrdit, ze to je sposobene radou dalsich pricin, len nie vadou kotuca, respektive materialu z ktoreho je vyrobeny. neide tu len o kotuce ktore tu rozoberame, ale celkovo o vyrobky ktore nas denno denne obklopuju. tvrdit, ze na vine je vsetko mozne len nie vyrob na ktorom sa vada prejavuje, moze iba predajca alebo vyrobca...
m4x napísal:

=D> plne suhlasim ! Bude to jednoznacne 1. Vyrobou, 2. Materialmi a vsetko je sposobene trhom a klamanim trhu (fake)
Bohuzial, predajca sa bude vzdy branit a ohanat zlou montazou az po vymysel sveta, ale taky ktory uz ma cosi za sebou a vie ako sa bavit so zakaznikom narovinu povie co odporuca na zaklade reklamacii..

Bohuzial, nas trh je proste nezaujimavy a mnoho krat sa k nam dostava prave ten odpad za plnu sumu

Mal som ate powerdisc a ate ceramic, na 330i, nic nevydrzali a triasli, vychladli a boli ok. Zistoval som o tom viac, viac ludi mi potvrdilo pri tejto kombinacii, ze to je na pi. Cim vacsi priemer kotuca tym viac zlych ohlasov. Z mojej strany nikdy viac, no na dalsej strane mozno keby som si to kupoval ako nemec od overeneho predajcu, taketo problemy nemam.
 
Užívateľov profilový obrázok
DobreBrzdy.sk
Príspevky: 86
Registrovaný: 7.9.2011
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Pondelok, 17. Marca 2014, 19:20

kedze na EBC sme mali za 3 roky co ich predavame a pouzivame, az DVE reklamacie na trasenie pri brzdeni, tak ich tu napisem :

V prvom pripade sa 2x menili kotuce, platnicky za ATE, TRW, BOSCH, cokolvek co servis dokazal zohnat :D az kym niekoho nenapadlo skontrolovat volu silenblokov. po vymene silentblokov na napravach trasenie zazrakom prestalo.

Druhy pripad bola klasicka odflaknuta montaz bez ocistenia naboja.

Na Black Diamond Performance sme este nemali reklamaciu (klop klop)


Kto z vas oskrabava naboj skrabkou od necistot a hrdze, odmastuje vratane kotuca, premazava capy plavajucich strmenov a kontroluje ci sa mozu platnicky volne hybat? Nehovoriac o odchylkomere.
Ale na vine je samozrejme vyrobca, ktory je uplny debil a pri milionoch kotucov rocne nevie odsledovat taku primitivnu vec ako je rovinnost kotuca, vsakze :)
 
gabikh
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Pondelok, 17. Marca 2014, 23:34

umna konkretne: zhodili sa stare kotuce, dosadacie plochy sa oskrabali, potom este kefovym nadstavcom na flexu sa vycistili tak ze vyzerali ako nove, zhodili sa strmene, skontrovala sa pohyblivost oboch piestikov v kazdom strmeni, precistili sa vodiace plochy a vodiace tycky, vsetko sa natrelo medenou vazelinou, poskladalo sa, pouzil sa odchylkometer, ktory ukazoval maximalne 10 mikrometrov, vymenila sa brzdovka, odvzdusnil sa system. brzdy sa riadne zabehli a aj tak postupne zacal vznikat problem s trasenim ktory sa stupnoval, pricom loziska ruville boli menene pred cca 15t kilometrami, napravy a vsetky ramena, capy su v poriadku, boli vymenene tycky a capy riadenia, 2-3x do roka robim 3D geometriu a minimalne 2-3x za sezonu prevazujem kolesa. takze ja si stojim zatym, ze taketo ukony robim maximalne poctivo a dosrzujem vsetky potrebne ukony (ja a moj servisak, lebo ked sa na mojich autach nieco robi, stale som pritom, potomaham, priucam sa ;)
DobreBrzdy.sk napísal:
kedze na EBC sme mali za 3 roky co ich predavame a pouzivame, az DVE reklamacie na trasenie pri brzdeni, tak ich tu napisem :

V prvom pripade sa 2x menili kotuce, platnicky za ATE, TRW, BOSCH, cokolvek co servis dokazal zohnat :D az kym niekoho nenapadlo skontrolovat volu silenblokov. po vymene silentblokov na napravach trasenie zazrakom prestalo.

Druhy pripad bola klasicka odflaknuta montaz bez ocistenia naboja.

Na Black Diamond Performance sme este nemali reklamaciu (klop klop)


Kto z vas oskrabava naboj skrabkou od necistot a hrdze, odmastuje vratane kotuca, premazava capy plavajucich strmenov a kontroluje ci sa mozu platnicky volne hybat? Nehovoriac o odchylkomere.
Ale na vine je samozrejme vyrobca, ktory je uplny debil a pri milionoch kotucov rocne nevie odsledovat taku primitivnu vec ako je rovinnost kotuca, vsakze :)
 
Užívateľov profilový obrázok
DobreBrzdy.sk
Príspevky: 86
Registrovaný: 7.9.2011
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Utorok, 18. Marca 2014, 14:33

gabikh :

meral si hadzavost kotuca aj potom, ako to zacalo triast?
 
gabikh
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Utorok, 18. Marca 2014, 18:28

Ano meral a hodnotz boli nezmenene. Komplet vsetky 4 kolesa hadzavost do 10 mikrometrov. Samozrejme, kotuc uz nema pri merani taku teplotu ako pri brzdeni.
DobreBrzdy.sk napísal:
gabikh :
:shock:
meral si hadzavost kotuca aj potom, ako to zacalo triast?
 
bmwradu3
Príspevky: 6
Registrovaný: 1.10.2013
Auto: bmw e90
Kraj: Košický

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Piatok, 11. Júla 2014, 13:20

Neviem čo každý nadáva na TRW. Mal som ich vzadu, majú za sebou viac ako 65 000 km a jazdil som často trasy dlhé 600 km. Kotúč je ešte pôvodný od BMW. Čo sa týka brzdenia, absolútna spokojnosť. Jediná nevýhoda že špinia disky. Objednal som ich aj teraz, jedine teraz zvažujem akej značky kúpiť brzdové kotúče.
 
Užívateľov profilový obrázok
DobreBrzdy.sk
Príspevky: 86
Registrovaný: 7.9.2011
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Sobota, 12. Júla 2014, 21:15

Skus zobrat tie TRW na poriadny kopec, alebo skus 10x za sebou zabrzdit z 130 a uvidis ci su tie TRW take super :)
 
msakac33

Re: Ake Brzdove kotuce + platnicky ?

Nedeľa, 13. Júla 2014, 08:15

DobreBrzdy.sk napísal:
Skus zobrat tie TRW na poriadny kopec, alebo skus 10x za sebou zabrzdit z 130 a uvidis ci su tie TRW take super :)


ty si fakt odbornik na brzdy, to su take drísty do krcmy ku pivu...takto sa budu spravat aj ATEcka aj hocake ine brzdy okrem keramickych pretekarskych, ci okrem brzd v F1 ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
chvalis len to, co mas skladom, aby si zarobil [-X
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných