... všetko o BMW ...

Moderátor: SmartBastard

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
SamoM3
Autor témy
Príspevky: 276
Registrovaný: 31.12.2006
Auto: E36M3,2 coupe
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: ok.PUCHOV

Odlahceny zotrvak M3,2

Streda, 17. Septembra 2008, 15:18

Na buduci tyzden idem davat robit vyfuk do amy no a cez zimu az bude stat m-ko pod plachtou bi som rad vymenil spojku a popri tom tam hodil nejaky lahsi zotrvak viete niekto o kde bi sa dalo nieco kvalitne zohnat.
 
Užívateľov profilový obrázok
Diablo
Príspevky: 2405
Registrovaný: 3.8.2006
Bydlisko: Ružomberok

Streda, 17. Septembra 2008, 20:48

ja mám odlahčený zotrvák na svojom, v podstate mi ho pomohli zohnať chalaniská z Motortechu, takže pokial budeš chcieť, ako klub máme u nich aj zľavu.
ola ola emtroáááá
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2216
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 17. Septembra 2008, 22:43

vyhody nevyhody odlahceneho zotrvaku? okrem vahy


plusy a minusy?
 
Užívateľov profilový obrázok
SamoM3
Autor témy
Príspevky: 276
Registrovaný: 31.12.2006
Auto: E36M3,2 coupe
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: ok.PUCHOV

Štvrtok, 18. Septembra 2008, 07:02

Vyhody mensia vaha na kluke motor bi mal ist lepsie do otacok a tak isto asi po ubrati bi mali otacky ist rychlejsie dole.No a nevihody ked sa to neprezenie s tym uberanim tej vahy tak asi len mierne nepravidelny volnobeh. To je tak asi vsetko co ma napada Dano bi asi vedel najlepsie povedat ked uz ho tam ma.
 
Užívateľov profilový obrázok
Diablo
Príspevky: 2405
Registrovaný: 3.8.2006
Bydlisko: Ružomberok

Sobota, 20. Septembra 2008, 19:59

Na svoje Mko som namontoval odlahčený zotrvák, a môžem povedať , že na 1. a 2. prevodovom stupni je to citelné, auto lepšie akceleruje.
Origo zotrvák na M3 E36 3.2 má váhu 11,09kg a ten čo som montoval ja váži 7,5 kg.

Záporná stránka odlahčeného zotrváku:
-origo zotrvák na 3,2 je dvojhmotovy odpružený- tlmí vibrácie motora
-odlahčený zotrvák je jednohmotový pevný- prenáša vibrácie

Vibrácie na volnobehu sú úplne v pohode je to takmer necitelné.
Horšie to je z prevodovkou, tá po zohriati na prevádzkovú teplotu štrká ako mlynček na mäso Very Happy
Po zošlapnutí spojky tento pazvuk prestane, alebo po jemnom zvýšení otáčok.
Vela ludí sa potom čuduje čo je to za mrdku , keď to na volnobehu vydáva takéto pazvuky Very Happy
Vadnou alebo vylietanou prevodovkou to určite neni, skúšal som ich viacej a bez rozdielu na to kolko mali najazdené štrkotali rovnako.
ola ola emtroáááá
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Sobota, 20. Septembra 2008, 20:13

dalsia nevyhoda odlahceneho zotrvaku je v tom, ze napr v kopcoch musis podradzovat, motor nema zotrvacne sily natolko roztocene aby si napr zostal v 5/6 q, laicky povedane stratis silu
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
Lada Drifter
Príspevky: 558
Registrovaný: 13.12.2007

Streda, 24. Septembra 2008, 09:10

ja som pocul ze pri odlahceni sa zvisi aj kusok spotreba
http://www.youtube.com/watch?v=5sdgxux6Kq0

Predaj lacnych pneu za perfektne ceny

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných