Pondelok, 24. Februára 2020, 02:59
Technologia vravis.
Blba tematika, kedze E60 je juz 17 lat stary, kurwa, samochod. Odhliadnuc od obstarozneho CIC (nedajboh CCC), oproti ktorym vyzera CD53 s MID panelom v E39 ako aparatura od B&W neponuka kokpit prakticky nic naviac, okrem objektivne nizsej urovne dielenskeho spracovania a viac vrzgajucich plastov. Fact.
Zavesenie a rozvrhnutie podvozku je da sa povedat identicke s E39, vpodstate 1:1. Oba maju samosvor a oba maju rozpery zadnych napravic.
Tuhost karoserie identicka s E39. E60 ma sice kompletne cely hlinikovy predok, nalepeny a nanitovany k ocelovemu zvysku (nielen celo ako E39) ale to prakticky nicomu v porovnani hmotnosti nepomaha, nie s V10 ingotom na naprave.
E60 ma troska novsiu evoluciu SMG, ktore zacalo tak v 92. v E36 M3.
Ostal teda motor, jedina adekvatna premenna, pokial ide o vykon a emocie. Avsak v ziadnom pripade nie o spolahlivost.
Pravdu povediac, kedze oba su uz vcelku seriozne stare auta, asi by som dal tomu, ktore ma sancu prezit dlhsie v lepsom stave.