... všetko o BMW ...

Moderátor: SmartBastard

bmwtt.sk
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Re: BMW M3 E46 V8

Sobota, 22. Januára 2011, 16:24

zase 135i kupe je riadna vrazda to hej.. hned by som ho kupil buducej manzelke ale ona by mi ho urcite nepozicala :-( a ma strasne blby vkus na farbu chcela by ho v bielej ](*,)
v normalnych verziach mi fukanie nevadi ale do Mka nepatri... dufam ze aspon v Z4M zachovaju tu poctivu 3.2ku ktora obratila motoristicky svet naruby :D
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
Užívateľov profilový obrázok
wino
Autor témy
Príspevky: 537
Registrovaný: 14.10.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW M3 E46 V8

Sobota, 22. Januára 2011, 16:47

presne tak turbo je buducnost
a nevadi mi to, ved sa pozrite na Porsche :smile:
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Re: BMW M3 E46 V8

Nedeľa, 23. Januára 2011, 20:37

nuz porsche je podla mna dost blby priklad ved opustili vsetko co ich preslavilo a zacali vyrabat diesle, kombiky a SUVcka
aj ked dnes je to uz bezne ze co je dobre ide doprdele a vsetko zacina byt strasne komercne
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
Užívateľov profilový obrázok
wino
Autor témy
Príspevky: 537
Registrovaný: 14.10.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW M3 E46 V8

Nedeľa, 23. Januára 2011, 23:02

SnipE_88 napísal:
nuz porsche je podla mna dost blby priklad ved opustili vsetko co ich preslavilo a zacali vyrabat diesle, kombiky a SUVcka
aj ked dnes je to uz bezne ze co je dobre ide doprdele a vsetko zacina byt strasne komercne


dobre ale stale tu mame 911 :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
m4x
Príspevky: 2228
Registrovaný: 15.12.2007
Auto: E60 545i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg - Long parts

Re: BMW M3 E46 V8

Nedeľa, 23. Januára 2011, 23:28

ved ono niekde uz bolo spominane, ze bmw vyhlasilo, ze dalsie M divizie uz budu ofukovane a ved comu sa divit, ak chcu udrzat tempo tak im uz vela ani nezostava, pretoze z atmosfery myslim, ze uz vytiahli posledne limity, ale je to skutocne skoda

co sa tyka E46 V8, ja by som jednoznacne riesil origo M3 R6 uz len kvoli tomu, ze to auto je perfektne stavane s peknym rozmiestnenim vahy, kdezto pri V8 sa hromadi prilis velka vaha vpredu a celkovo spravanie vozidla sa meni, ale treba uznat, ze V8 je V8 a ma vela do seba, no taktiez, ze BMW ma dokonale dimenzovane R6 :-)
!!! Obrázok ???
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: BMW M3 E46 V8

Pondelok, 24. Januára 2011, 00:17

neviem ci bolo spomenute ale fukannie benzinovych motorov je cesta ako dostat za za menej peniazi viac koni. to je hlavny dovod masoveho nastupu fukanych motorov
 
dodoIPD
Príspevky: 3614
Registrovaný: 21.4.2008
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: BMW M3 E46 V8

Pondelok, 24. Januára 2011, 07:18

Vsetci su zasadne proti turbam a ja stale nechapem preco, ved to je prirodzeny vyvoj.
Myslim si ze E9x M3 je paradne auto , skvele vybalancovane na akekolvek bezne pouzitie ci uz do roboty , na nakupy alebo na trat.
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: BMW M3 E46 V8

Pondelok, 24. Januára 2011, 09:14

ja nie som proti turbam - ja len konstatujem fakt ohladne nakladov. druhy fakt je ten ze v pomalych vracakoch je akekolvek turbo horsie na davkovanie plynu ako atmosfera (najprv je toho dole malo a zrazu moc:-)- na tom sa tiez vsetci v podstate zhodnu - takze tiez fakt - kto to rozporuje tak este poriadne obe koncepcie vo vracakoch neodskusal:-). To ale apriori neznamena ze nemam rad turba. ten kopanec do chrbta u nieco poriadneho za to celkomn stoji:-) obcas...
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Re: BMW M3 E46 V8

Pondelok, 24. Januára 2011, 15:58

turbo nemam rad lebo sa sprava asi tak ze das tam podlahu vypijes kavu zapnes pas a az potom sa dostavi vykon kdezto pri atmosfere stupis na plyn a ides ;-)
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
patrick
Príspevky: 347
Registrovaný: 29.9.2007
Auto: E39Navijak
Kraj: Bratislavský

Re: BMW M3 E46 V8

Pondelok, 24. Januára 2011, 16:34

V8 je V8
DRIFTGARAGE PNEUSERVIS
Obrázok
PROTECT ME FROM WHAT I WANT
Pre klub 10%zlava na vyrobky Millers Oils
Pri vymene oleja u nas a pouzitie Millers dame preplach motora zdarma.
 
dodoIPD
Príspevky: 3614
Registrovaný: 21.4.2008
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: BMW M3 E46 V8

Utorok, 25. Januára 2011, 21:13

SnipE_88 napísal:
turbo nemam rad lebo sa sprava asi tak ze das tam podlahu vypijes kavu zapnes pas a az potom sa dostavi vykon kdezto pri atmosfere stupis na plyn a ides ;-)


Ano , toto mozno funguje v hometuning turbo civicoch a octaviach, ale profesionalne zladene turbo vacsinou lag nema, popripade ak su dve turba .
Nehovorim ze nikdy!

Vilo , ja som zas tolko na okruhu nenajazdil takze toto neviem vobec povedat a rad sa nieco naucim , avsak verim ze zas na rovinke tu stratu dozenes ;)
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: BMW M3 E46 V8

Utorok, 25. Januára 2011, 21:36

rozhodne to neni o casoch na okruhu - od doby co zajazdilo na tej istej trati X6M lepsi cas ako M6 nemam v tomto smere ruzove okuliare. ide o pocit v tom vracaku co to robi - je na to pojem linearita u M motorov to plati dvojnasobne staci si pozriet priebeh krutaku a vykonu - prakticky rovnma krivka stupajuca s rastucimi otackami a od 2tis ot zas skoro vodorovna krivka krutaku (ziadne hrby, hluche miesta). k tomu zvukova kulisa ktora koresponduje - kolko na to sliapes, kolko tocis tolkoe zavyja. Turbac (este viac diesel) je uplne dole hluchy - potom strasn eprudko stupne vykon a krutak a potom to velmi rychlo pada dole - plus zvuk je tlmeny kedze vyfuk je od spalovacieho priestoru tlmeny turbom. V zakrute sa to prejavi tak ze ked nemas roztocene dostatocne turbo (nizke otacky) tak mas pocit ze to musis zadupnut - len ked to urobis v zakrute tak sa ti zacne smykat kedze mas prudky narast krutaku. U atmo to je linearnejsie. Pre niekoho je to nevyhoda ze atmo zmykas a stale to len reve a netlaci. (ten subjektivny pocit tahu, pardon niekdy objektivny) dava vacsia zmena krutaku za ten isty cas (prudke stupanie krivky). Rozumnejsie turba su odladene preto s menej strmym nabehom. to je dobre tak na sprinty.
To iste ale v mensej miere je obcas mierne vytykane ale aj takym ikonam ako GT 2RS, ale aj beznejsim Sti a Evo.
Dodo ja som vlastnil a jazdil na okruhu len jedneho turbaca - Leon Cupra R (225hp) a tam ten efekt bol samozrejme tiez. U rodinneho turbo diesla a viacerych sluzobny roznych znaciek bol ten efekt ovela horsi a to som s nimi nebol ani na okruhu. Cize neni to o case na okruhu. ten urobi dost solidny aj Chipnuta Ibiza Cupra Tdi
 
dodoIPD
Príspevky: 3614
Registrovaný: 21.4.2008
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: BMW M3 E46 V8

Utorok, 25. Januára 2011, 22:08

Nic v zlom ale Ford pre rodinu nepovazujem za profesionalne zladene auto urcene na zavodne ucely. aj ked amatersky.

Napriklad v 335i so single turbom co som zatial cital je lag minimalny. Keby sa mi postastilo sa previest v X6M ,verim ze tam to bude tiez minimalne.
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: BMW M3 E46 V8

Utorok, 25. Januára 2011, 22:38

nejde o lag ide o principialny rozdiel (ide o ten prudky narast). s lagom sa uz auta ako 911GT2 RS a 335i ako tak popasovali. Inak ked das aj na clanky precitaj si aktualny Speed. je tam volba sportoveho auta roka. Za BMW je tam zastupca E92 M3 GTS a je tam popisane presne to iste co vadi aj mne u turba (spominaju to u Porsche a Imprezy Cosworth).
Ford neries zladeny je viac ako dobre ale na uplne nieco ine ako zavodne ucely:-) napriek tomu celkom v pohode staci za sebou nechavat v rakuskych Alpach nejedneho rovinkoveho zavodnika:-)
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2086
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E36 E87
Kraj: Košický
Bydlisko: MI/PO

Re: BMW M3 E46 V8

Pondelok, 5. Septembra 2011, 16:46

clinteastwood napísal:
Motor S62 je dobrý,ale strašne draho a ťažko sa z neho dolujú ďalšie koníky.Američania na to už došli. Čo poviete na toto? :D
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... ed-m5.html
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... tures.html
nemyslis vazne? nejaky malicky japoncik do m5? :shock:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných