Piatok, 30. Októbra 2009, 12:14
k tomu karbonovemu saniu - resp. airboxu ti viem povedal tolko co povedal Badboy - spodok mrtvejsi ako seria ale od cca 4500ot/min je to peklo, viackrat sa mi stalo ze som "zabudol" preradit, proste auto tahalo stale viac a viac az do omedzovaca, ziaden ubytok vykonu pred omedzovacom. Az ked zapol omedzovac tak ma koplo, hehe.
Na mojom aute je airbox udajne od senkyra, neviem to potvrdit ani vyvratit, urcite je home made a momentalne sa opravuje lebo sucha o kasnu a predral sa.
k tomu je upraveny aj soft bez vahy vzduchu, ktora tam nieje ani nemam kde byt a za airboxom je nestastne poriesena siska, nieje nijako moc oddelena od motora - keby sa vybralo svetlo tak je to v pohode....
Dost problem bol zohnat sisku, lebo miesta je tam malo a priemer vyvodu z airboxu je 12cm - cize musel som objednat siroku ale zaroven kratku sisku aby sa tam vosla - je opreta o kapotu a prepalila mi par krat ten antihlukovy tapacir.
Ohladom vaciek neviem, tiez som mal info ze su ostrejsie ako seriove.
V mojom aute problem s motorom nikdy nebol, odchadzaju iba veci - spotrebny material - diferaky, prevodovky a podobne...
Este jedna vec.
Stiky - kua, daj uz keramiku, lebo stale palit obycajnu spojku nema podla mna vyznam, nemas to auto na bezne vozenie cize nebudes mat problem... i ked ja nemam problem s keramikou kazdy den jazdit, akurat zapcha na pristavny most sposobuje svalovicu na nohach...
pri keramike dostava akurat auto kopance, cize mozu odist ine veci...
Stiky - neviem co si robil s vyfukom, ale na poslednom driftdayi si mal strasny zvuk, praskalo, strielalo nieco, skor to vyzeralo ako by si mal niekde dieru.
Ja mam origo vyfuk, bez KATou a v kombinacii s airboxom je to naozaj velmi dobry a pocuvatelny zvuk... neviem ci si mal moznost pocut....
poradim ti.. kup moju M3 a poskladaj s tych dvoch aut jedno poriadne a este ti aj ostane kopa ND.