Piatok, 10. Mája 2013, 14:04
Caute,
Zijem v Rakusku a potrebujem druhe auto na rakuskych znackach, aby sme nemali problemy s uradmi (prve je na moju slovensku firmu). Kedze sme tych aut uz za par rokov vymenili, a s E36tkou sme mali dobre skusenosti, zvazujeme s manzelkou, ze poriesime opat bavoraka, tentokrat cabrio :) A teraz potrebujem radu. Kedze sme mali 323i, radsej by sme sli opat do 6hrnca, kvoli zvuku, vykonu atd. ale problem je tu s poistkou - ta je na 318i cca okolo 1000-1100€ na rok, na 320i uz okolo 1300€ a na 328i az okolo 1500€. Neviem sa rozhodnut, ci stoji za to vrazat o tolko penazi viac za 6valec oproti 318tke. Ako je to s tou 318tkou... Taha to vobec? Vyjde to do kopca? My tu mame same serpentiny... Kolko to zere (hlavne v porovnani s 320i)?
A potom dalsie otazky: ako je na tom ta platena strecha na bmw kabrioletoch? na co si davat bacha pri kupe? Je pravidlo, ze ku kazdemu kabriu je hardtop, alebo to su skor vynimky? Ked vidim v inzerate, ze hardtop, znamena to nadstandard?
Ktore kabrio by ste odporucili Vy?
Dik za rady
Dodge Durango 5.7 Limited Hemi LPG + Jeep Cherokee Limited V6 3.7 LPG + e83 X3 3.0 LPG
ex:
e46 320td, e84 X1 18d, Jeep Grand Cherokee WH 3.7, Jeep Cherokee Sport KK V6 3.7, e46 325ti, e36 323i, Fiat Stilo MWJTD, Fiat Fiorino, Mitsubishi L300, Lada Niva, Skoda Fabia HTP, Skoda Felicia