Pondelok, 2. Januára 2017, 10:38
Martin súhlasím s Tebou, presne, problém u 1ky bol určite spôsobený aj ľahučkým zadkom a nížšiou váhou.. Ako príklad je to možno blbý, ale veľmi podobne som sa cítil aj keď som jazdil na staršom CLSku, ktoré malo tiež veľký problém rozbehnúť sa na rovnej zasneženej ceste.. Ja nehovorím, keď zvolíš správne obutie, jazdíš, parkuješ a rozbiehaš sa s rozumom tak vieš fungovať aj v zime bez problémov (Ide aj o to kto si tie galúsky 16ky z bicykla bude chcieť obuť :) ). Ide mi skôr o to, že keď jazdiš veľa ako napr. ja (ca 50-60 k ročne) tak tu 4kolku dokážeš veľmi oceniť či už na snehu, ale aj za dažďa a iných podmienkach, kde som v zadokolke nemal tú istotu.. A ešte raz. pre mna najväčší rozdiel medzi xdrive a zadokolkou je samotná jazda na snehu. Teraz nemyslím posúvanie a parkovanie v meste, ale reálnu jazdu povedzme zasneženou čertovicou, alebo tatranskou magistrálou.. Kde chceš isť dynamicky, predbiehať autá ktoré sa boja prekročiť 60ku a pod. So 4kolkou máš oveľa väčšiu stabilitu či už pri držaní stopy, prejazde cez navozený sneh v strede, ale aj rozbehu keď potrebuješ aby sa auto čo najskôr chytilo a ty si predbehol autá na rovinke kým príáde ďalšia zátačka.. V zátačkách alebo krízovejšíich situáciach, keď ťa trošku unesie na ľade mi to tiež príde, že ťa ten dodatočný predok vie oveľa lepšie podržať..