... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Piatok, 11. Februára 2011, 08:42

Ohladom toho vytacania v Pcku, aky je potom spravny postup pri emisiach?? Zmeraju ich na 3000 otackach?
 
Lopo
Príspevky: 833
Registrovaný: 8.7.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PD+TN

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Piatok, 11. Februára 2011, 09:21

uz som sice nebol nejaku dobu s benzinom na emiske, ale pokial si dobre pamatam, tak ten sa vytaca iba na nejakych 2-3 tis ot/min takze tam problem az taky nehrozi (pokial to samozrejme nebudu tocit nad ten cas co je tam popisany)

vacsie riziko je to pri diesloch, kde sa ta dymivost ci co to meria tym ze sa da plny kotol a drzi sa v max otackach nejaku dobu... sam neviem ako si to na tej emiske vybavim, lebo som ju este s automatom nerobil, ale tak uvidime no... ked tak to vyriesim niekde po znamosti
ex e36 '92 320i
ex e38 '00 740d
F02 750Li Xdrive
 
Užívateľov profilový obrázok
Zajo
Príspevky: 418
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: E38 740iA
Kraj: Bratislavský

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Piatok, 11. Februára 2011, 10:01

nemozu prose na emiske dat auto par centi hore na zdvihak a merat udaje na Dcku? Lolovia #-o
([OO\ [lllllllll][lllllllll] /OO])
 
tomas528i
Príspevky: 26
Registrovaný: 20.10.2008
Auto: E39 528iA
Kraj: Bratislavský

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Sobota, 12. Februára 2011, 13:40

ked som bol na emisnej vytocil do 2700 a podrzal len par sekund
chodia na skolenia, tak musia vediet ako to maju robit
 
Užívateľov profilový obrázok
simon666
Príspevky: 159
Registrovaný: 2.5.2010
Auto: e61 530xi
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Andermatt

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Pondelok, 14. Februára 2011, 22:07

ja som bol na emisnej v novembri, nemám ani automat a emisie merali len na voľnobehu... ( bez známosti ) merali to tak aj na aute predo mnou a aj na auto čo šlo po mne... neviem či to bola iba ich lenivosť alebo existuje možnosť merať emisie aj takto.. ale asi to bude tá lenivosť..
Akt e61 530xi
Akt. VW Golf IV 2.3 5V 4motion
EX. Seat Ibiza 1,6 Mk2
EX. Môj Strieborný Kombajn

EX Opel Astra F Caravan 1,6 (extrém sociál)
EX Lada 2103 1500
 
Užívateľov profilový obrázok
DrakulaVladimir
Príspevky: 889
Registrovaný: 28.12.2010
Auto: 7er
Kraj: Bratislavský

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Nedeľa, 13. Januára 2013, 21:17

Cize ak nahodou budem startovat niekoho cez kable a bude treba trosku potocit do otacok tak treba mat zaradene N ? alebo povedat mu sorry kámo mam automat ? :D
735i
525iA ex
320d ex

Obrázok
 
AlienZV
Príspevky: 506
Registrovaný: 13.9.2010
Kraj: Bratislavský

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Pondelok, 14. Januára 2013, 21:41

DrakulaVladimir napísal:
Cize ak nahodou budem startovat niekoho cez kable a bude treba trosku potocit do otacok tak treba mat zaradene N ? alebo povedat mu sorry kámo mam automat ? :D

Presne ako si napísal. Zaradíš N a no problém. Už som takto pár áut štartoval :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
DrakulaVladimir
Príspevky: 889
Registrovaný: 28.12.2010
Auto: 7er
Kraj: Bratislavský

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Utorok, 15. Januára 2013, 08:38

A preco nie P? .-) co by sa mohli stat ?
735i
525iA ex
320d ex

Obrázok
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Utorok, 15. Januára 2013, 11:18

nic, N a P je presne to iste, len v Pcku sa este vysunie kolik, ktory uzamkne prevodovku proti pohybu auta. Inak je to to iste.
 
kubito
Príspevky: 1
Registrovaný: 10.2.2013
Auto: Bmw e39 530D
Kraj: Zahraničie

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Nedeľa, 10. Februára 2013, 18:33

Ahoj, jen dotaz mam e39 530D automat (GM) a pri prerazeni z 2 na 3 to mirne cukne... bude problem v prevodovce nebo jen je hydrodynamicky menic KO a nestiha vyrovnet otacky morotu a prevodovky?

daji se sehnat hodnoty na vymyzeni vuli lamel v prevodovce? nebo to dat jen na odborny repas? Diky za odpovedi
 
Jok3er
Príspevky: 553
Registrovaný: 17.12.2010
Auto: malotraktor
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Nedeľa, 17. Februára 2013, 10:47

kosti123 napísal:
nic, N a P je presne to iste, len v Pcku sa este vysunie kolik, ktory uzamkne prevodovku proti pohybu auta. Inak je to to iste.

mna vzdy zaujimalo aky velky sklon ten kolik na automate v rezime P zvlada??...myslim ked stojim vo fakt prudkom kopci tak nehrozi ze by sa ulomil??
(teraz mam na mysli samotny kolik bez pouzitia rucnej - proste len test zivotnosti..) :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 2998
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Nedeľa, 17. Februára 2013, 11:37

kubito napísal:
Ahoj, jen dotaz mam e39 530D automat (GM) a pri prerazeni z 2 na 3 to mirne cukne... bude problem v prevodovce nebo jen je hydrodynamicky menic KO a nestiha vyrovnet otacky morotu a prevodovky?

daji se sehnat hodnoty na vymyzeni vuli lamel v prevodovce? nebo to dat jen na odborny repas? Diky za odpovedi


Cuka ti to velmi? Aj pri zahriatej prevodovke to robi? Mne to robi v tychto mrazoch pri prvych preradeniach, aj to len ked hladkam plyn, pripadne ho pustim prave vo chvili ked prerazduje tak mito spravi, ale je to skor take pohupnutie ako cuknutie. A nemyslim si, ze je automat na odchode, olej ma dakych 20 000km. Takze ak je to len mierne a len pri studenej prevodovke tak by som sa nejak nebal. Ak je to cukanie vyraznejsie a je pravidlom pri preradovani tak sa treba postupne pripravit (financne) na repas.
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Nedeľa, 17. Februára 2013, 21:58

Joker-JBL napísal:
mna vzdy zaujimalo aky velky sklon ten kolik na automate v rezime P zvlada??...myslim ked stojim vo fakt prudkom kopci tak nehrozi ze by sa ulomil??
(teraz mam na mysli samotny kolik bez pouzitia rucnej - proste len test zivotnosti..) :-k


kolik musi udrzat viac ako rucna brzda.
tu si objednaj suciastky, a mozes si spravit zatazovy test, a budes to vediet presne
http://www.estore-central.com/bmw-parts ... king-Lock/
 
Užívateľov profilový obrázok
mys_iak
Príspevky: 3303
Registrovaný: 14.3.2009
Auto: Bmw F31 316d
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: SG, Schweiz

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Pondelok, 18. Februára 2013, 17:10

ozaj ten kolik je mimo olejoveho priestoru a obehu prevodovky?

len tak sa pytam lebo ked somdaval menit svoj olej v prevodovke tak som preradzoval stupne a ja blbec som nedrzal brdzu (auto bolo na zdvihaku) a natvrdo som vlozil s D do P :D cize kus zarapcalo a kolieska sa zastavili... cize som otestoval ze 100% blbuvzdorne to nieje :mrgreen:

tak ma zaujima ci som si do oleja noveho aj cerstve triesky nalozil s ožužlaneho kolika
Bmw F31 316dAT
ex: e61 530iA+LPG
e36 320Ci+LPG
e39 530dAT
e46 320dT
e91 320d
 
Užívateľov profilový obrázok
rasto524
Príspevky: 595
Registrovaný: 7.3.2008
Auto: bmw e39 530i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Spojene VAŽECké emiráty

Re: Problematika a teória automatických prevodoviek

Štvrtok, 1. Augusta 2013, 21:39

Jok3er napísal:
mna vzdy zaujimalo aky velky sklon ten kolik na automate v rezime P zvlada??...myslim ked stojim vo fakt prudkom kopci tak nehrozi ze by sa ulomil??
(teraz mam na mysli samotny kolik bez pouzitia rucnej - proste len test zivotnosti..) :-k



kamarat skusal na firemnom vw caddy.....rozbeh(celkom slusny) potom brzda a hned do P a vydrzalo :D :D takze sa nemusis toho bat
akurat vravel ze mu skoro vsetky veci zo zadu prebehli celnym sklom ale aj to zdrzalo :D
bmw e39 530i "01

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných