BMW540iA napísal:Inak, keby ste na niečo prišli pri tých testoch, kde sú otázníky, tak kľudne píšte, rád to tam doplním.
Takyto navod podobny tu uz na fore je, odomna a od starML ktory ho prelozil. Ale neni velmi detailny.
doplnim ti par veci:
TEST01 su udaje o samotnych budikoch
FGSTNR: zapisane vin cislo v budikoch
BMWTNR: cislo budikov - cislo dielu bmw
CI, DI, BI = Coding Index, Diagnose Index, Bus Index
HW/SW - HW verzia, SW verzia
DAT: tyzden a rok vyroby, avsak budikov, nie automobilu
ZYL: pocet valcov motora pre ktory su nakodovane budiky, napr 08 pre 540i apd...
M je tusim typ motora a S neviem co je, mozno prevodovka
CAN - Can Index, AND - Anderung Index (Index zmeny)
TEST02:
Service Interval Anzeige
SI-L = servisny interval zalozeny na vzdialenosti/spotrebe = kolko (L) litrov paliva sa spotrebuje napr do dalsej vymeny oleja (zelene "kocky"' a oranzova+cervena.... ak litre dojdu na nulu, svieti cervena kocka
SI-TAGE = servisny interval zalozeny na case t.j. kolko dni do vymeny napr. brzdovej kvapaliny (standardne by sa mala menit po dvoch rokoch). Ked dojde na nulu, tak sa zasvieti pri ukazovateli oleja na displeji znak hodin.
TEST11: nakodovane zobrazovanie casu a datumu (12AM/PM, 24H, dd.mm.yy apd....)
TEST14: vypis chyb ulozenych v budikoch. Nevztahuje sa na ziadne ine chyby v aute. Napriklad nepripojeny snimac palivomeru, alebo nejake senzor, nespravne kodovanie apd. Ostatnych jednotiek v aute sa to netyka, len budikov
TEST15: zobrazenie I/O port status