Sobota, 24. Decembra 2016, 15:33
No myslím, že už som našiel problém. Auto už mám doma, tak som zmeral ten tlak a meral som ho priamo pri čerpadle, lebo som už zistil že regulátor tlaku je dobrý.
Tlak priamo pri čerpadle je 0,4 kp (čo je v prepošte +- 0,4 baru). Nechcelo sa mi veriť, že až tak málo a tak som si zohnal až 3 manometre a na všetkých to ukazuje tak isto.
A tak isto aj podľa sedláckeho rozumu som skúsil to, že som si dal na čerpadlo hadičku, ktorú som zapchal prstom a čerpadlo som zapol. Úplne bez problémov na ňom udržím prst a myslím si, že keby tlačí tak, ako má, tak tam ten prst určite neudržím, veď palivová sústava musí byť natlakovaná. A ja som pri zapnutom čerpadle na hadičke udržal aj malíček a úplne v pohode, bez nejakého extra snaženia.
Takže tí smradi v servise ma ojebali, žiadne nové čerpadlo tam ani neskúsili dávať. Vidím to aj na tom, ako to je poskladané, nikto do toho vôbec nerýpol. To aj slepý vidí, že to je tak poskladané od výroby.
Takže asi už idem objednať nové čerpadlo.
Aký máte na to názor?