Utorok, 1. Júla 2014, 17:09
Co2 okyslicuje zvar , celkovo zvaranie nieje ziadna vyhra zacne to tam hrdzavet vzdy ci to spravis ty alebo klampiar. Dolezita je antikorozna ochrana -a riadn tmel na zvar. Skus postudovat ci tig alebo argon je setrnejsi , ale pochybujem. Ja keby mam robit znova kasnu /co som sa zaprisahal ze uz nikdy viac/ kupim zvaracku a robim sam- pre seba to urobis poctivejsie ako dakto na kseft. Treba rezat az do zdraveho a vsetko napadnute dat prec.
Ideal menit cele kusy na bodovych zvaroch ale to pri e24 je asi nereal... Nove to bude stat majland
ex : e30coupe IS mt2, e30 coupe m20, e30 sedan m20, e30 coupe IS mt2, e30 cabrio , e30 m10 sedan, e30 m10turbo, e24 630cs coupe, e34 tour, e46 tour,e36 323 mpacket, e61 525i, e39 525d tour, e53 160kw,
akt : e46 M3 + e30coupe