Tak zacnem malym pekelnikom nakolko je pribeh omnoho jasnejsi a jednoduchsi ako v pripade M5
Jedna sa o BMW Z3 coupe 2.8i biVanos, cosmoschwarz metallic, r.v. 1999, momentalne 110 000km. Auto ma na zakazku robene vyfukove zvody a nastavitelny podvozok KW. Vlozka sania KN je zanedbatelna zo vsetkych pohladov

K vybave, pravdupovediac ma velmi nezaujimala nakolko je auto planovane skor na okruh a zabavu

Pekelnik ma ale pre mna velmi dolezity prvok priplatkovej vybavy a to samosvor

(nemontoval sa standardne)
K samotnemu pribehu...
Auto som vymenil s chalanom z klubu za Mini Cooper S nakolko Mini nesplnalo moje poziadavky druheho auta.
Po kupe slo auto do bavarie na prehliadku kde sa doslo na par nedostatkov a tak boli odstranene bezprostredne po kupe/vymene. Kratky rozpis ukonov:
- nove sviecky, olejovy a palivovy filter
- olej Mobil 1 5W50 Sport
- silent bloky naprav vpredu a vzadu, silent blok diferencialu
- tycka riadenia
- odvetravanie klukovky (komplet sada hadic s membranou)
Zko sa aj vdaka sportovemu podvozku sprava ako motokara, samozrejme na slovenskych cestach trpi. Pred jeho prvym vystupenim na Slovakiaringu bol nastaveny podvozok a vymenene dorazy pruzin za Mkove nakolko boli uplne znicene, najma na pravej strane. Auto malo zadnu stranu mierne naklonenu do pravej strany a tak sa vymenili hned obe.
Taktiez sa trocha zapracovalo na laku s pomocou ukh a viacmenej moralnou podporou BAVORAKa009

Fotky z brusenia a lestenia tu
fotky/ozivenie-a-prebrusenie-laku-pripravkami-ma-fra-t29579.htmlPlanovane upravy:
- navsteva MM racing, meranie na brzde, chip ?
- mierne odlahcenie vozidla, vyhadzanie zbytocnosti ako rezerva a pod.
- lahke zavodne disky
- nove kotuce, platnicky - zavodny charakter