Ahojte všetci,
tak sme sa dočkali, už ju máme od pondelka - moje prvé dojmy až dnes. Brat z nej totiž odmietol v pondelok od prebratia vystúpiť a až dnes bol ochotný mi ju požičať :) neva, mal som aj tak veľa práce, takže si to užil. Keď ho mám citovať - keby sa mu tam zmestil matrac, aj by v nej spal :))) Nezvyknem si moc fotiť autá, ale keď bude pekne trošku ju pofotím, ale aspoň na ilustráciu jedna fotka. Čo asi viac pomôže niekomu kto nad týmto autom bude v budúcnosti uvažovať je asi toto:
- jednoznačne ak sú finančné možnosti odporúčam Competition Paket z viacerých dôvodov . On nie je až tak drahý ako sa zdá, keď si doobjednáte väčšie kolesá, adaptívny podvozok a zvuk Harman Kardon tak to o toľko drahšie nie je, a získate ako bonus ešte aj lepší výfuk, zopár koníkov a zopár pekných detailov (sedačky s výrezmi so svietiacimi logami M) prešívané bezpečnostné pásy vo farbách M, vysoko-leštené čierne exteriérové doplnky a neviem čo všetko ešte)
- auto je tvrdé, oproti mojej aktuálne E93 s M podvozkom je o dosť tvrdšie a myslím si že adaptívny podvozok tomu pomáha - musím dať stretko s bleskom, ktorý ho nemá aby som mohol úplne nezaujate a presne zhodnotiť, ale zatiaľ po BA v inom móde ako komfort nejazdím a dá sa to, ale zdôrazním - výrazne tuhšie ako M3 E93. Možno na to majú vplyv aj tie 20" kolesá 666 :)
- nový infotainment bomba - bez problémov funguje prepojenie s mobilom, appky ako deezer priamo na obrazovke, ostatné som zatiaľ neskúšal, párovanie s iPhonmi úplne OK, systém je veľmi rýchly
- kamerový pohľad na okolie vozidla - must have option - s tým zaparkuje aj moja žena na 5 cm od obrubníku s jej 5er GT
- čo sa týka "povahy" auta ak porovnám s iným superšportom - Porsche 991 Turbo S (model 2014) , je to veľký rozdiel. Porsche je viac kultivované v komfort móde, tiež vie pekne vystrčiť drápky v nastavení Sport, ale v komfortnom režime s ním kľudne ide žena nakúpiť do hypermarketu (a to nie len ako fráza - realita mojej ženy). S M3 by asi nešla - v prvom rade úplne zvláštna automatická prevodovka, ktorá nemá "P" mód, takže treba ťahať vždy ručnú brzdu ináč autíčko odíde na autopilota :) a v druhom rade celkové naladenie auta - aj v komfortnom režime je brutálne ostré a ženu by som s tým asi radšej nikam nepustil - zadok ustreluje dosť "animálne" :)
- dokúpili sme aj 5 ročný free repair - pre kľudný spánok, ale aj tak teraz jazdíme do tých 2000km, kedy má absolvovať prvý veľký servis opatrne a moc ho nevytáčame
- natankovali sme zatiaľ 2 nádrže jednu so 100 oktánom druhú so Shell Premimum 95 - rozdiel moc nevidím...
Tak z môjho prvého dňa s M3 je to zatiaľ všetko :)