Štvrtok, 11. Septembra 2014, 11:15
nemusis ist na okruh aby si ocenil dobre zladeny podvozok tlmice/pruziny, staci ked pojdes 60km/h v tiahlej zakrute niekde v meste kde budu hrboli/´´roleta´´ tlmic nebude stihat utlmit kmity tvrdsej pruziny, auto zacne stracat na par milisekunt kontakt s cestou a budes citit ako ti ustreluje napr. zadok , za mokra 100X horsie (osobna skusenost, kym mi prisli Bilstein B8 jazdil som chvilu iba na HR+seriove tlmice) , zivotnost neodhadnes, eibach pro kit davali napriklad vo Fordoch a Mazdach ako volitelna moznost ´´sportoveho podvozku´´ este pred kupou priamo v servise showroomu prehodili pruziny, vela ludi na tom odjazdilo bez problemov 100 000km s pocitom ze maju paradny podvozok, jasne ze pri beznej jazde malo kto pozna rozdiel, ale so spravnymi tlmicmi by to bolo zasa nieco ine, vacsina motoristov su aj tak ludia co jazdia napr. so zlou geometriou, zjazdene gumy, vymlatene napravy tlmice atd. cize to ze to tak robil autorizovany predajca este neznamena ze je to uplne v poriadku, sami predsa vieme ze dnesny automobilovy priemysel je plny failov ako olejovy servisny interval u Oplu 50 000km ktory pochovaval motory, rozvodove retaze u VW, BMW atd..