Do kelu, teraz ste ma poriadne zamotali :) blesk píše, že stačí a z jeho predošlých príspevkov čítam, že evidentne aj smer na Prahu mu nie je cudzí :) ja tiež často jazdím najmä Praha a Viedeň občas seknem Budapešť. Tiež mám v garáži zopár bavorákov a aj na ženinom 535GT máme ten adaptívny aj na predošlej 740d aj 760iL som ich mal ale pravdu povediac že by som cítil rozdiel medzi Comfort a Sport až tak zásadne na denné jazdenie to asi nie. Samozrejme nehovorím o jazdení na okruhu, tam toto autíčko určite nepôjde alebo len zriedka. Ja som v rámci BMW M days na Slovakia Ringu skúšal práve podobnú M3 s Competition packom a teda nemôžem povedať, že by som nejak veľmi cítil tiež rozdiel medzi Comfort a Sport - je však pravda, že okruh má výborný povrch a tam asi ani rozdiel v komforte moc nepocítiš.
Skôr mi ide presne o to, že síce väčšinou na dlhú cestu volím iný voz, ale keby som sa chcel trošku "potešiť aj samotnou cestou" a vzal M3 do Prahy, či by som z nej nevysadol s myšlienkou "nikdy viac" práve kvôli príliš tvrdému podvozku a najmä či ten príplatkový za 2.000 EUR tento problém vyrieši a či jeho komfort mód o toľko zvýši komfort pri bežnom cestovaní. Žiaľ jediná M3 - biela ktorú mali "na voľno" v BMW u Malchárka je za-rezervovaná a nedá sa na nej previesť na bežnej ceste v BA
Prepáčte za obšírne úvahy, ale je to predsa 2.000 EUR, čo možno pri cene toho auta nie je nič ohromné, ale zase ako sa hovorí ... babka k babce ... :)