Ak ti to chyta zvuk ako stary diesel klepanie a taktiez ako kov o kov tak ti to robia vstrekovace pretoze dostavaju obrovsky tlak z rail lu teda v rampe mas vysoky tlak z dovodu poskodeneho tlakoveho snimaca takzvaneho pressure senzor ktory dava nespravne hodnoty regulacnemu ventilu na CR ke a CR tlakuje rampu ako dive!
Mas dve moznosti bud je chybny samotny pressure senzor vid na obrazku pozicia cislo 8
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ress_pump/Alebo poskodeny- vymlateny konektor cislo 24. Staci prekablovat a nacinovat nove pini.
Skusku vies spravit nasledovne odpoj ten konektor cislo 24 a pojazdi s autom nic sa mu nestane pojde vstrekovanie v nudzovom rezime .
Apropo este dodam ze kvoly tomuto problemu s cidlom odchadzaju vstrekovace! Rovnako ako ti odisiel aj ten 6 ty.
Mne drbol 4 pre istotu .