Nedeľa, 26. Februára 2017, 14:39
Noo bolo trosku problematicke to pomerat kedze tie konakty su dost male a zaizolovane.
Meral som snad dobre a ukazovalo mi to +- 1V v klude a ked som cez istu zapol test vyhrievania stuplo a konstantne drzalo ~11.4V
Po skonceni testu pomaly zacalo padat na zas ~1V.
Neviem uplne na akej baze je robeny obvod v zrkadle ale ked som prepol meraci pristroj na meranie "uzavretosti" obvodu tak hned pipal ze obvod je uzavrety cize neviem ci prave nevyhrieva preto, ze zhorel obvod v skle (podla mojho nazoru by sa malo zohrievat kvoli velkemu odporu co by sa zas malo | mohlo javit, ze je obvod neuzvrety). Vie mi moju domnienku niekto vyvratit alebo potvrdit ?
BMW 530d xDrive F10 A/T, r. v.: 2016, LCI
ex BMW 530d (e60) A/T, r. v.: 2007, LCI