Ci nahodou nebude fungovat ovladanie z ineho auta neviem ale dialkove z E65 som v E60 neprihlasil aj ked snad polovica elektroniky je z E65.
Takze povedal by som ze radsej zozen originalne dialkove. Kompatibilu dialkovych over v niektorom online katalogu, uz nepamatam presne no to ovalne 2 tlacitkove dialkove myslim prislo az neskor (asi je pouzitelne aj na pred LCI ale je potrebna novsia verzia softu - zda sa mi ze som to niekde cital, over v katalogu).
Originalne ovladanie nepotrebuje nic dorabat, funguje cez antenu co mas v aute a CAS. Ak by si mal wandler (na allegro som ho raz videl) tak ho mozes spinat cimkolvek a pripaja sa iba na akumulator. Je to od BMW dost necakane riesenie, v aute mas niekde prilepene originalne ovladanie, ktorym dialkovo na 2 metre spinas webasto (cez antenu a CAS). Akurat to dialkove ma prispajkovane a vyvedene kabliky z tlacitok a tie musis pripojit na akykolvek prijimac dialkoveho, GSM modul alebo nieco podobne.
Prerobit dialkove na wandler ale az take jednoduche nie je, potrebujes spinat 2-3 tlacitka v urcitych casoch a poradi, treba napajanie pre dialkove atd. Takze je to obojstranny plosak s PIC, 2 stabilizatormi a 2-3 tranzistormi. Navod neexistuje, ked uz tak subor pre PIC a subory z eagle.
Pozri:
http://allegro.pl/pilot-webasto-t95-bmw ... 28953.htmlhttp://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-Fern ... 3a899efd14http://www.ebay.de/itm/Orginal-BMW-Fern ... 46189f011fhttp://www.ebay.de/itm/BMW-Handsender-F ... 5660068d70Ked uz mas to dialkove z Mercedesu tak este skus tento postup (ak si to robil inac):
- Zamkni a odomkni dialkovym auto (sedis v aute)
- Do 5s zapni zapalovanie a vypni (zastrč "kartu" a vytiahni, u teba to asi bude klucom aby nabehli budiky)
- Do 10s Stlac zaroven OFF a ON na dialkovom a drz stlacene 3s - LED zasvieti na oranzovo
- Pust tlacidla a do 10s (kym svieti LED) stlac 3x ON na prevodniku
Po uspesnej inicializacii sa zavrie a otvori central