Pondelok, 28. Novembra 2016, 12:01
ja som ultraskepticky
Toto by sa priamo dotklo stadoviteho elektoratu. Zdanit nove auto s 300 konmi? Nikto ani brvou nepohne. Progresivne zdanovanie, odvody, zdanenie dividend? Masy sa to netyka a ti, ktorych sa to tyka sa doslova hanbia ceknut.
Isli zaviest jebnute dane na poistky, a pod rastucim sumom okolo predcasnych volieb zrazu uz tie poistky zvysovat nebudu pri existujucich zmluvach, len na novych. A co z toho vznikne? Iba viac kokotov, co tu PZP buduci rok neuzavrie, iba viac podvodov a ojebov pri predaji aut. Poistovne pridu s nejakou alternativou k 4decovym pivam - aby cena zostala rovnaka, daju mensiu hodnotu - vacsie spoluucasti, nizsie plnenia, kartelove dohody s importermi a dealermi aut (pri financovani aut premietnu vacsiu cast poistneho do cien).
Nepopularne opatrenia typu "mobilna STK na dialnicnom odpocivadle" podla mna robit nikto nebude ani toto, ani buduce volebne obdobie.
Ziaden volic, ktory bol donuteny predat staru hajtru nemeckej premiovej proveniencie a citil sa jak paaaan, lebo mal najavac chromu v dedine, nebude utekat volit
nejakeho populistu ked sa teraz musi vozit v nejakej trojhrncovej skodovecke, lebo na opravu dpf nemal, zivit "velky" benzin na to tiez nema, tak musi byt rad, ze aspon predne okna nema na svihadlach.
Neni mozne, aby pracovnik nemeckej Dekry povedal to co ten na Panonskej v BA kolegovi, ze ma asi vo vyfuku dierku malu, lebo je tam vela vzduchu, ze on ho nemoze nechat prejst, lebo hodnoty su nejak do 1.0 niecoho a on ma 1.07, ale ze nech ide tuto 500 metrov do Jozko-servisu, ze im staci ked nameraju do 1.2 ((toto sa ale stalo asi pred 5 rokmi, ak sa odvtedy nieco zmenilo tak super, a rad by som sa mylil v tom, ze sa odvtedy nic nezmenilo).
Cele je to zacarovany kruh. Mozes zacat ludi nutit kupovat si novsie auta v lepsom technickom stave, ti ludia zacnu hromadne picovat na kvalitu ciest. Poistovne zacnu picovat, ze im stupli naklady, lebo opravy sice drahsie nebudu, nove dvere stoja priblizne rovnako na 8 rocne ako na 15 rocne auto, ale stupnu naklady pri likvidovani totalnych skod. Reci poistovni, ze mladsim vozovy park = nizsi enaklady su bullshit, lebo havarijnu poistku si plati malokto uz na starsie ako 6 rocne auto, a oprava aut z PZP v autorizovanych servisoch moc nehladi na vek auta.
Proste by to spustilo velky kolotoc zvysovania nakladov.
Ale je mozne, ze moj pohlad je len taky nahradny a nejaky majitel 10 rocneho reprezentativneho vozidla mi ponukne realnejsi svetonazor.