Piatok, 4. Novembra 2016, 18:09
Páni,potrebujem ďalšiu radu!Mal som pravdu s tým tlakom paliva.Tých 2,7 baru čo som nameral je málo.Bol som si zmerať auto s funkčným rovnakým motorom a má tam byť 3,5 baru.Manometer ukázal aj to že tlak po vypnutí čerpadla okamžite spadne na 0=podozrenie na nefunkčný spätný ventil v čerpadle.Tak sme objednali nové čerpadlo aj filter podľa VIN auta aj podľa čísel opísaných zo starého čerpadla aj filtra.Tlak prestal padať,akurát sa drží na 3,0 baru.Keď som prepojil hadice holou trubkou,čerpadlo tlačilo aj 6 barov.Z toho vyšlo že je vadný tlakový regulátor,ktorý je súčasť filtra).Objednali sme nový filter+regulátor a výsledok je rovnaké 3 bary...Vie mi niekto povedať prečo to nevie natlačiť 3,5 baru?Doplním že trubka od čerpadla k filtru a od filtra k motoru je skontrolovaná a nepoškodená,podtlaková hadica k regulátoru tiež...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA