... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
TT-SIMIK napísal:No takto, na tom PC to ukazovalo tak ze spodná hodnota bola predpísaná podľa toho ako správne to má ísť a vrchná ako mi to v skutočnosti ide. A keď som pridaval tak to stúpalo krásne spolu a okolo 3000 ot sa začali odchylovat tie hodnoty vrchné od tych spodných a čím ďalej viac. Ten pán čo mi to robil hovoril ze cez týžden pôjdeme nanovo nahrať soft, pretože hovoril ze takéto nieco videl na zle chipovanych autách, a kedže ja mám to auto len zhruba pol roka tak neviem ci bol nejaký zásah alebo nie... tak keď prehra ten soft tak budem mudrejsi. Ak by sa to nespravilo tym softom čo podľa teba mám urobiť? Vybrať turbo a dat ho niekomu skontrolovať? Dik.Je zaznamenana chyba zvýšeného tlaku?Turbo má svoje dorazy na regulácii ktorým sa nadstavuje "spodok a vrch turba" najlpšie ak to nadstaví turbár,lebo sa s tým môžeš hrať aj tyžden a bez úspechu....tak či tak auto ma svoju mapu ktorá by takyto pretlak mala obmedzovať....
TT-SIMIK napísal:No reálne by som povedal to má taký efekt ze keď dáš na troje pri dajme tomu 1400 otáčkach podlahu tak auto žacne tak striedmo pridávať a pri 2000 zhruba cítim turbo prvý krát a po 3000 zhruba ako keby este viac oprie. Nejde to pekne od spodu naraz ako na iných. Na iných ide od 1500 naraz cítiš ze to tlači a tlači to rovnako a tu ako keby troska zatlačilo a potom este raz... tak neviem, čo by si povedal?Nebudem sa vyjadrovat k postupom inych,ale realne auto čo robi?nejde, netaha?Alebo? Roztrhanie sanie som par krat videl,ale nie vždy to bolo sposobene turbom.....preto sa pytam čo to auto robi ked ideš riešit tieto postupy........tlaky mohol ukazoval rozne,pri nabehu a uberani,ale ide o konštantny tlak.....aky ma a podla toho urobit zaver......
TT-SIMIK napísal:No ja neviem od kedy to auto mám by som povedal. Čo by to mohlo teda robiť keď nie ta regulácia?Ak by bol pretlak tak by bol zapisany v rj boost pressure too high...ak nieje chyba je inde....Kedy sa to zacalo objavovat?