... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
lukass37
Autor témy
Príspevky: 111
Registrovaný: 18.8.2014
Auto: BMW 523i 170ps
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

523i inpa

Nedeľa, 6. Marca 2016, 12:39

tu su 2 screeny z inpy, auto 523i e39 m52 1996, neviete co môze byt pricina ze engine load je cez max?
na druhom ukazuje na volnobehu napätie na vahe vzduchu 0,74V je to normalne? auto ide dobre, ale spotreba je dost vysoka pri kludnej jazde cca 11l
inpa 523i.jpg

inpa 523i 2.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
arco
Príspevky: 57
Registrovaný: 29.9.2010
Auto: E39 528iA Touring
Kraj: Bratislavský

Re: 523i inpa

Utorok, 29. Marca 2016, 08:45

Engine Load: U mna to tiez ukazuje rovnako, s vykricnikom.
Tiez som bol z toho nervozny a hladal preco.
Podla roznych prispevkov co som nasiel je vraj dovod jednoduchy, v INPA-e je blbo nastavene rozhranie pre to policko. INPA je len software ktory zbera data z diagnostiky a zobrazuje ich citatelne pre uzivatela. Predpokladam ze hodnota sa lisi podla modelu, motorizacie a rocnika a pri E39 to je proste zle "naprogramovane".

Z toho screenshotu je vidiet ze mas chladiacu kvapalinu "zohriatu" na 54 stupnov. Bolo auto studene, alebo to mas stale tak? Treba to auto najprv poriadne zohriat a potom pozerat adaptacie.
Za studena sa snazi riadiaca jednotka "nazhavit" katalyzatory. Grcia tam viacej paliva, pripadne pripusta do vyfuku vzduch aby zhorelo aj to nezhorene, pripadne zbytkove vypary. Podobny princip ako ked kovac vhana vzduch do pahreby aby lepsie horel ohen ;)

Cize este raz, treba to pooriadne zohriat a potom sledovat co sa deje.
Pokial sa ti to nezohreje na 85+C tak si vymen termostat. To by vysvetlovalo aj tu zvysenu spotrebu...
1997 BMW E39 528iA Touring
1997 BMW E36 318iA Touring "Notarztwagen" - RIP

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných