... všetko o BMW ...
ViktorDDD napísal:termostat by mal u teba otvárať pri 97st., keď sa ti drží voda okolo tých 91-94 to znamená že môže byť malinko unavený ale ešte ako tak slúži, sleduj to v zime pri mínusoch, keď to bude klesať na 80-85 tak ho vymeň
že postojíš a teplota malinko vybehne je preto, lebo sa netočí VP pri vypnutom motore ale teplo z kovových častí motora sa ďalej odvádza do chladiacej kvapaliny, ja mám napr. termostat na 105st., pri jazde sa voda drží na 104-106, viac iba v zápchach, ale keď vypnem motor tak po 2-3minútach tam mám hneď 110-112, naštartujem a behom sekúnd to padá na tých 105
nemeň preventívne tesnenie hlavy, čo funguje to nerozoberaj, ak po vychladnutí motora budú hadice mäkké tak tesneniu by nič nemalo byť
ak ti mizne také deco vody za dva mesiace, to je tak málo že ti môže aj presakovať niekde okolo chladiča alebo hadíc a ani si to nevšimneš
jurkyLE napísal:mas to v poriadku, nemusis menit termostat, pokial sa auto zacne podchladzovať, tak ako pisal Viktor, tak vtedy vymeň, zatial nie. Ten drobny unik kvapaliny môze byt niekde na spojoch, na jadiciach, pripadne na chladici nejaka mini dierka. Inak len doplním, ze skryte menu ma aj E39, nie len E60
aquadigio napísal:Dakujem chlapci, necham vsetko tak a co sa tyka toho ked vypnem motor ked je zohriaty alebo ked ho prevetram tak som zvykol pocut, take jemne sycanie pri nadobke na vodu, moze to byt zly uzaver??? Ale robilo to len 10 minut mozno ano a ta kvapalina je minimum a v lete som sem ta zacitil v motorov priestore ten pach, to bude nejaka netesnost, minimalna
jurkyLE napísal:ano BEHR